Σάββατο, Δεκεμβρίου 19, 2020

Διασωληνώθηκε σε ΜΕΘ του Σωτηρία ο πρώην υπουργός υγείας του ΠΑΣΟΚ Λεωνιδας Γρηγοράκος ΒΙΝΤΕΟ



Σταθερή η κατάσταση της υγείας του πρώην υφυπουργού Υγείας, ο οποίος νοσηλεύεται στο "Σωτηρία" με κορονοϊό....


Διασωληνωμένος νοσηλεύεται στο "Σωτηρία", ο πρώην υφυπουργός Υγείας, Λεωνίδας Γρηγοράκος, ο οποίος εισήχθη στο νοσοκομείο την Πέμπτη (17/12) με κορονοϊό.



Ο κ. Γρηγοράκος εισήχθη αρχικά σε κλινική Covid, ωστόσο λίγες ώρες αργότερα οι θεράποντες γιατροί έκριναν ότι πρέπει να μεταφερθεί στη μονάδα εντατικής θεραπείας και να διασωληνωθεί. Σύμφωνα με πληροφορίες, η κατάσταση της υγείας του είναι σταθερή και οι γιατροί περιμένουν να δουν αν ανταποκρίνεται ο οργανισμός του στη θεραπευτική αγωγή που του έχουν χορηγήσει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου