
Πάρτε λοιπόν μία χορταστική μερίδα, από τον εξωγήινο Shrek Μαυρίδη, ο οποίος ''σκρινάρει'' για να πάρει θέση στη νέα λίστα Πέτσα που ετοιμάζεται, για να προμοτάρει τον εμβολιασμό.
Γράφει λοιπόν ο Μαυρίδης:
''Δεν θυμάμαι ποτέ άλλοτε μια κεντροδεξιά κυβέρνηση τόσο ισχυρή όσο η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Σαρώνει σε όλες τις δημοσκοπήσεις, έχοντας αντιμετωπίσει μέσα σε λίγους μήνες τις μεγαλύτερες κρίσεις που έχει περάσει η χώρα συσσωρευμένα μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.''
Και ρωτάμε τώρα εμείς:
Τί ακριβώς πανηγυρίζει ο Μαυρίδης, για το οποίο θα πρέπει να πανηγυρίζουμε κι εμείς;
Πως η κυβέρνηση Μητσοτάκη, παραμένει ισχυρή;
Μα ο Κυριάκος, είναι ισχυρός, επειδή παίζει χωρίς αντίπαλο.
Έχοντας μάλιστα ταΐσει μέχρι σκασμού, τη διαπλοκή, η οποία και θάβει τα εγκλήματά του.
Ο Μητσοτάκης σήμερα, κάνει μόνος του παιχνίδι.
Δείτε με τα μάτια του λαού και κρίνετε, αξιολογώντας τους πολιτικούς του αντιπάλους.
ΣΥΡΙΖΑ και Τσίπρας:
Σύγκρυο, πιάνει τον Έλληνα πολίτη, στη σκέψη και μόνο ότι υπάρχει έστω και η ελάχιστη πιθανότητα, να ξανακυβερνήσουν.
ΚΙΝΑΛ και Φωφάρα:
Κανείς δεν έχει καταλάβει τον λόγο ύπαρξης αυτού του κόμματος.
Αν μπορείς να το πεις κόμμα.
Κ.Κ.Ε και Κουτσούμπας:
Η μόνη πολιτική σταθερά, εδώ και δεκαετίες.
Το κόμμα που δεν το έχει αγγίξει ο χρόνος και ζει ακόμα στην εποχή του εμφυλίου.
Ελληνική Λύση και Βελόπουλος:
Ο Σώρρας που έχει κάνει λίφτινγκ.
Ένας πολιτικός που παίζει με την ανύπαρκτη νοημοσύνη των ανοήτων.
ΜΕΡΑ 25 και Βαρουφάκης:
Εδώ έχουμε να κάνουμε με την περίπτωση όπου ένα κόμμα και ένας πολιτικός αρχηγός, θα έπρεπε να προσελκύει το ενδιαφέρον της ιατρικής κοινότητας και όχι της πολιτικής.
Άρα λοιπόν, από τί κινδυνεύει ο Μητσοτάκης;
Και επειδή, πολλές φορές απ΄αυτή τη σελίδα, έχουμε ρίξει ευθύνες στον λαό, όσον αφορά τις επιλογές του, εδώ θα πρέπει να του δώσουμε το δίκιό του.
Αν λοιπόν γίνουν αύριο εκλογές, τί θα πρέπει να κάνει αυτός ο λαός;
Τί να επιλέξει;
Την Σκύλλα;
Τη Χάρυβδη;
Τον κυρ-Μιχάλη, τον Μανταρινάκη, απ΄το ''Κωνσταντίνου και Ελένης'';
Το νέο Σώρρα;
Ή τον ψυχοπαθή;
Να επιλέξει την αποχή;
Το λευκό;
Το άκυρο;
Με το ισχύον εκλογικό σύστημα, δεν πρόκειται να καταφέρει τίποτε, απλά θα έχει το δικαίωμα να λέει πως δεν έκανε το λάθος.
Ναι, ωραία, κανείς όταν κοιμάται, δεν κάνει λάθη.
Τί θα πρέπει να κάνει και πώς μπορεί ν΄αλλάξει αυτή την κατάσταση;
Αν θέλουμε λοιπόν να αξιολογήσουμε την σημερινή κατάσταση με ειλικρίνεια, σίγουρα θα ήταν γελοίο να πούμε πως ο Μητσοτάκης, παρ΄όλες τις αντιξοότητες, παραμένει δυνατός.
Ένα παραπάνω, όταν η κυβέρνησή του, εκτός του ότι παίζει χωρίς αντίπαλο, δεν έχει έρθει αντιμέτωπη ακόμα και με τα αποτελέσματα αυτής της κρίσης.
Όσο βρισκόμαστε μέσα στην κρίση, δεν είμαστε σε θέση να καταλάβουμε τί θα γίνει, την επόμενη ημέρα αυτής.
Όταν όμως θα αρθεί το lockdown και επανέρθουμε στην κανονικότητα, τότε τα πράγματα θα είναι πολύ διαφορετικά.
Αφού, πολλά από τα καταστήματα και τις επιχειρήσεις, δεν πρόκειται να ξανανοίξουν.
Πολλοί πολίτες, θα παραμείνουν άνεργοι.
Οι υποχρεώσεις, τόσο οι νυν, όσο και οι του παρελθόντος, θα γίνουν άμεσα απαιτητές.
Και σ΄αυτό το ''άμεσα απαιτητές'', προσθέστε και ό,τι μας χορηγήθηκε από την κυβέρνηση, καθ΄όλη την περίοδο της κρίσης, όπως μας ξεκαθάρισε ο Θόδωρος Σκυλακάκης.
Με τους πολίτες της Ελλάδος, εντελώς ''στεγνούς'' οικονομικά, αφού σε όλη την κορωναϊκή περίοδο, τραβούσαν από τα αποθέματα.
Τότε θέλω να ΄ρθετε και να μου πείτε, πόσο δυνατός είναι ο Μητσοτάκης και πόσο ισχυρή είναι η κυβέρνησή του.
Σήμερα, βρισκόμαστε στην καρδιά του πολέμου.
Κλεισμένοι στο καταφύγιο, που λέγεται σπίτι.
Όταν όμως θα βγούμε από το καταφύγιό μας και θα έρθουμε αντιμέτωποι με την καταστροφή, τότε θ΄αλλάξουν όλα.
Αυτό, το γνωρίζει πολύ καλά ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Γι΄αυτό τον λόγο άλλωστε και προετοιμάζεται από τώρα, να πάει σε εκλογές, αν είναι δυνατόν και την πρώτη Κυριακή, μετά την ''απελευθέρωση''.
Διότι τότε ο κόσμος δεν θα έχει σχηματίσει εικόνα, από το μέγεθος της καταστροφής και θα κριθεί, αξιολογούμενος για τη διαχείρισή του, κατά τη διάρκεια της κορωναϊκής κρίσης.
Βεβαίως εκλογές και να κάνει και να τις κερδίσει, που θα τις κερδίσει, η κυβέρνησή του θα ακροβατεί συνεχώς σαν τον ακροβάτη, σε ένα σχοινί, δίχως δίχτυ προστασίας από κάτω και με ανέμους 10 μποφόρ.
Πράγμα που σημαίνει πως δεν πρόκειται να μακροημερεύσει.
Αφού θα της βγει και η λανθασμένη διαχείριση των Εθνικών θεμάτων, την οποία τα έχει καλύψει σε μεγάλο βαθμό σήμερα η υγειονομική κρίση.
Αν πιστεύει κάποιος, πως τα πράγματα θα είναι διαφορετικά, ας έρθει να το εξηγήσει και σε μας, μήπως και μας δώσει κουράγιο.
Δυστυχώς όμως, λίγο-πολύ, όλοι αντιλαμβανόμαστε, πως εκεί θα καταλήξει το πράγμα.
Κάτι που σημαίνει ότι, θα πρέπει να γίνουν στο άμεσο διάστημα, όλα αυτά που πρέπει, ώστε να αποφύγουμε τα χειρότερα που έρχονται.
Θα ήταν ευχής έργο, πρώτος και καλύτερος ο ίδιος ο Κυριάκος να καταλάβει τί πάει να γίνει και πως ο ίδιος δεν έχει την ικανότητα να τα αντιμετωπίσει, ώστε να πράξει τα δέοντα.
Κάτι τέτοιο βεβαίως δεν παίζει.
Ο άνθρωπος αυτός, είναι σα να ΄χει έρθει από άλλο κόσμο.
Είναι η σύγχρονη Μαρία Αντουανέτα.
Αν δεν έχει ο κόσμος ψωμί, ας φάει παντεσπάνι.
Οι υπόλοιποι όμως που τον ακολουθούν, ας το σκεφτούν καλά, τί πάνε να κάνουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου