
Οι εικόνες από την άφιξη των εμβολίων, θύμισαν στον κριτή του MasterChef εποχές… Πανιωνίου και θέλησε να το σχολιάσει μέσα από ένα απολαυστικό tweet:
«Εμένα πάντως αυτό μου θυμίζει όταν είχαμε ομάδα στον Πανιώνιο και πηγαίναμε 2 πούλμαν έκτος έδρας στο Αγρίνιο και το αποτέλεσμα θα έκρινε την 7η και 8η θέση… #καλες γιορτές #χρόνια πολλά #θα περάσει και αυτό».
Πηγή: newpost.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου