Τρίτη, Ιανουαρίου 19, 2021

Συνεργασία EOT και FedHATTA για την τουριστική προβολή της Ελλάδας – Γιατί επιλέγουν τη χώρα μας Σκανδιναβοί




«Πρέπει να καθοριστούν εγκαίρως σταθεροί και ορθολογικοί κανόνες που θα διέπουν τα ταξίδια το 2021»


Τις θέσεις της ομοσπονδίας των ταξιδιωτικών γραφείων της χώρας (fedHATTA) για την καμπάνια του ελληνικού τουριστικού προϊόντος είχαν την ευκαιρία να θέσουν τα μέλη της, στον γενικό γραμματέα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, Δημήτρη Φραγκάκη, σε τηλεδιάσκεψη... που έλαβε χώρα την Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2020, με αφορμή την παρουσίαση τoυ σχεδίου της 3ετούς διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ.

Μακροπρόθεσμο πλάνο με βάση τις παγκόσμιες εξελίξεις


Όπως τονίζει σε ανακοίνωση της η ομοσπονδία τη Δευτέρα 18 ιανουαρίου, ο πρόεδρος της, Λύσσανδρος Τσιλίδης, ευχαριστώντας τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ για την παρουσίαση του σχεδίου της καμπάνιας στους εκπροσώπους των τουριστικών και ταξιδιωτικών γραφείων, των διακινητών του παγκόσμιου τουριστικού προϊόντος, δήλωσε ότι είναι ιδιαίτερα θετικό ότι η καμπάνια έχει μακροπρόθεσμο πλάνο, με πρόβλεψη να διαμορφώνεται σύμφωνα με τις παγκόσμιες εξελίξεις, ότι λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες των τουριστών, καθώς και ότι αντιμετωπίζει το ταξίδι ως εμπειρία.

«Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε την καινοτομία του ΕΟΤ να συμβουλεύεται τις απόψεις των φορέων και των επαγγελματιών στη διαμόρφωση της τουριστικής προβολής της Ελλάδας, ώστε να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες της αγοράς», ανέφερε.

Στην παρέμβαση του, ο κ. Τσιλίδης επεσήμανε ότι πρέπει να δοθεί έμφαση στον συνεδριακό τουρισμό (MICE), στον θαλάσσιο τουρισμό (κρουαζιέρα) και στις θεματικές μορφές τουρισμού (πολιτιστικό, εναλλακτικό, κλπ), οι οποίες μπορούν να συμβάλλουν στον δωδεκάμηνο τουρισμό. Πέρα όμως από την τουριστική προβολή, σε επίπεδο τουριστικής πολιτικής, είναι αναγκαίο να καθοριστούν εγκαίρως από την Πολιτεία ξεκάθαροι, σταθεροί και ορθολογικοί κανόνες που θα διέπουν τα ταξίδια το 2021, από την έναρξη της τουριστικής περιόδου.



Η Ελλάδα ιδανικός προορισμός για γαμήλιο τουρισμό σε Φινλανδία και Σουηδία

Εν τω μεταξύ, η Ελλάδα έχει την τιμητική της στη Σκανδιναβική αγορά τον μήνα Ιανουάριο, καθώς προβάλλεται – με εκτενή αφιερώματα – ως ιδανικός προορισμός γαμήλιου τουρισμού και διακοπών, τόσο στη Φινλανδία όσο και στη Σουηδία, κατόπιν ενεργειών του Γραφείου ΕΟΤ Σκανδιναβίας.

Tο έγκριτο θεματικό περιοδικό Γάμου HAAT (WEDDING) στην έντυπη έκδοσή του, κυκλοφόρησε αυτό το μήνα με πρωτοσέλιδο και εσωτερικό ρεπορτάζ τεσσάρων σελίδων με το οποίο προτείνει και περιγράφει ως ιδανικούς γαμήλιους προορισμούς την Πάργα στην Ήπειρο αλλά και τέσσερα δημοφιλή νησιά της χώρας μας (Σαντορίνη, Σκόπελος, Κρήτη, Ρόδος).



Το συγκεκριμένο άρθρο είχε προβληθεί και στην Online έκδοση του περιοδικού-μεταξύ άλλων τριών επιπλέον άρθρων – τα οποία παρουσίαζαν περισσότερους προορισμούς για γαμήλια ταξίδια στην Ελλάδα πέραν των προαναφερόμενων.

Τα ελληνικού ενδιαφέροντος άρθρα είχαν, μέχρι πρόσφατα, συνολικά 240.420 μοναδικούς επισκέπτες από την Φινλανδία.

Εκτενή αναφορά σε 17 ελληνικά νησιά του Αιγαίου και του Ιονίου, κάνει επίσης το έγκριτο τουριστικό περιοδικό Allt om Resor της Σουηδίας. Πρόκειται για τα νησιά: Αντίπαρος, Μύκονος, Νάξος, Σαντορίνη, Ρόδος, Κάρπαθος, Κως, Σύμη Πάτμος, Ζάκυνθος, Κέρκυρα, Ιθάκη, Ύδρα, Σκιάθος, Σκόπελος, Σάμος, Κρήτη.



Το Online άρθρο για τα ελληνικά νησιά δημοσιεύτηκε επίσης μέσα στον Ιανουάριο (στις 13/1/21), μήνας κατά τον οποίο παραδοσιακά οι Σκανδιναβοί προγραμματίζουν τις θερινές τους διακοπές, οι οποίες βεβαίως, και φέτος, θα εξαρτηθούν από την εξέλιξη της πανδημίας στην Ευρώπη αλλά και την αποτελεσματικότητα των μέτρων, που ήδη λαμβάνονται.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου