Πέμπτη, Φεβρουαρίου 25, 2021

Πωλείται το Ενετικό λιμάνι-Ξεσηκώθηκαν οι πολίτες του Ηρακλείου για την πώληση από την κυβέρνηση !!


 

Οι πληροφορίες που προέκυψαν από τη συνάντηση εκπροσώπων φορέων με τη διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Ηρακλείου, για πώληση και του ιστορικού Ενετικού Λιμένα του Ηρακλείου, προκαλούν την έντονη αντίδραση των πολιτών του Ηρακλείου. Ήδη συγκροτήθηκε Πρωτοβουλία Πολιτών για τη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα του Ενετικού Λιμανιού….

Όπως σημείωσε χθες το candiadoc.gr , “μέχρι τώρα ήταν γνωστό, και προκαλεί σφοδρές αντιδράσεις, ότι στο πρόγραμμα της ιδιωτικοποίησης είναι το πλειοψηφικό πακέτο στο λιμάνι. Πλέον όμως διαφαίνεται ότι από την ιδιωτικοποίηση δεν θα εξαιρεθεί το Ενετικό Λιμάνι του Ηρακλείου και ο γειτονικός κόλπος του Δερματά, εκεί όπου εξελίχθηκαν κορυφαία γεγονότα στην Ιστορία της Κρήτης, όπως η βύθιση του La Therese από τους Οθωμανούς, το καλοκαίρι του 1669, λίγο πριν η πολιτεία του Χάνδακα πέσει στα χέρια τους”.

Πρόσφατα δημοσιεύματα  προβάλλουν την  επικείμενη  πώληση του λιμανιού του Ηρακλείου ως μια από καιρό εκκρεμότητα του ΤΑΙΠΕΔ και ευκαιρία αξιοποίησης του εμπορικού λιμανιού της πόλης μας  και  δεν αναφέρουν ότι  το πλειοψηφικό πακέτο του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου που πρόκειται να περάσει σε ιδιωτικά χέρια, συμπεριλαμβάνει και το ΕΝΕΤΙΚΟ ΛΙΜΑΝΙ του Ηρακλείου!

Σύμφωνα με το χαρτοφυλάκιο επικείμενων έργων του ΤΑΙΠΕΔ ( https://www.hradf.com) η προκήρυξη πώλησης του προγραμματίζεται να δημοσιευθεί άμεσα και προς το παρόν δεν έχει εξαιρεθεί κανένα περιουσιακό στοιχείο που βρίσκεται υπό τη Διαχείριση του Ο.Λ.Η. Αυτό επιβεβαιώθηκε σε συνάντηση στις 19 Φεβ.2021,στον Ο.Λ.Η. με θέμα την εξαίρεση του Ενετικού Λιμένος από την πώληση του Λιμένος Ηρακλείου.με πρωτοβουλία του Heraklion Yachting Club και του Ιστιοπλοικού ομίλου Ηρακλείου…Στη συνάντηση υπήρξε ενημέρωσή σχετικά με την πώληση του πλειοψηφικού πακέτου του οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου, καθώς και της χερσαίας ζώνης του Ενετικού Λιμένα πλην τον αρχαιολογικών χώρων του Φρουρίου Κούλε και των Νεωρίων που ανήκουν στο Υπουργείο Πολιτισμού, όπως και πληροφόρηση για την άμεση
ανακοίνωση πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς επενδυτές.

 Δεδομένου του ότι, προς το παρόν, δεν διαφαίνεται η εξαίρεση του Ενετικού Λιμένος, οι εκπρόσωποι των συλλόγων/ομίλων αιτήθηκαν την εξαίρεση του Ενετικού Λιμένος Ηρακλείου από το πακέτο πώλησης ως, αφενός τόπο αρχαιολογικής αναφοράς και μακραίωνης παράδοσης, που οφείλει να προφυλάσσεται από χρήσεις που πιθανά δεν θα συνάδουν με την ιστορικότητά του και, αφετέρου, ως σημείο ελεύθερης δραστηριοποίησης των πολιτών του Ηρακλείου και μελών που εκπροσωπούν. Για το σκοπό αυτό απέστειλαν σχετική επιστολή επιστολή προς τους εκπροσώπους των Αρχών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και προς κάθε άμεσα σχετιζόμενο φορέα εκδήλωσαν την αντίθεσή τους και τους καλούν να λάβουν θέση.

Screenshot 2021 02 25%2B%25CE%259F%25CE%25B9%2B%25E2%2580%259C%25CE%25AC%25CF%2581%25CE%25B9%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25BF%25CE%25B9%25E2%2580%259D%2B%25CE%25BC%25CE%25AC%25CF%2582%2B%25CE%25AD%25CE%25BA%25CE%25BB%25CE%25B5%25CE%25B9%25CF%2583%25CE%25B1%25CE%25BD%2B%25CE%25BC%25CE%25AD%25CF%2583%25CE%25B1%2B%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25BF%2B%25CE%2597%25CF%2581%25CE%25AC%25CE%25BA%25CE%25BB%25CE%25B5%25CE%25B9%25CE%25BF%2B%25CE%25BA%25CE%25B1%25CE%25B9%2B%25CE%25B1%25CF%2585%25CF%2584%25CE%25BF%25CE%25AF%2B%25CE%25BE%25CE%25B5%25CE%25BA%25CE%25B9%25CE%25BD%25CE%25BF%25CF%258D%25CE%25BD%2B%25CF%2584%25CE%25B7%25CE%25BD%2B%25CF%2580%25CF%258E%25CE%25BB%25CE%25B7%25CF%2583%25CE%25B7%2B%25CE%25BA%25CE%25B1%25CE%25B9%2B%25CF%2584%25CE%25BF%25CF%2585%2B%25CE%25B9%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25BF%25CF%2581%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25BF%25CF%258D%2B%25CE%2595%25CE%25BD%25CE%25B5%25CF%2584%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25BF%25CF%258D%2B%255B...%255D%25281%2529


Screenshot 2021 02 25%2B%25CE%259F%25CE%25B9%2B%25E2%2580%259C%25CE%25AC%25CF%2581%25CE%25B9%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25BF%25CE%25B9%25E2%2580%259D%2B%25CE%25BC%25CE%25AC%25CF%2582%2B%25CE%25AD%25CE%25BA%25CE%25BB%25CE%25B5%25CE%25B9%25CF%2583%25CE%25B1%25CE%25BD%2B%25CE%25BC%25CE%25AD%25CF%2583%25CE%25B1%2B%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25BF%2B%25CE%2597%25CF%2581%25CE%25AC%25CE%25BA%25CE%25BB%25CE%25B5%25CE%25B9%25CE%25BF%2B%25CE%25BA%25CE%25B1%25CE%25B9%2B%25CE%25B1%25CF%2585%25CF%2584%25CE%25BF%25CE%25AF%2B%25CE%25BE%25CE%25B5%25CE%25BA%25CE%25B9%25CE%25BD%25CE%25BF%25CF%258D%25CE%25BD%2B%25CF%2584%25CE%25B7%25CE%25BD%2B%25CF%2580%25CF%258E%25CE%25BB%25CE%25B7%25CF%2583%25CE%25B7%2B%25CE%25BA%25CE%25B1%25CE%25B9%2B%25CF%2584%25CE%25BF%25CF%2585%2B%25CE%25B9%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25BF%25CF%2581%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25BF%25CF%258D%2B%25CE%2595%25CE%25BD%25CE%25B5%25CF%2584%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25BF%25CF%258D%2B%255B...%255D

Σας θυμίζουμε ότι η ιστορία έχει ξεκινήσει από 2012-2013…

Screenshot 2021 02 25%2B%25CE%25A0%25CF%258E%25CF%2582%2B%25CE%25BA%25CE%25B1%25CE%25B9%2B%25CF%2580%25CF%258C%25CF%2584%25CE%25B5%2B%25CE%25B8%25CE%25B1%2B%25CF%2580%25CF%2589%25CE%25BB%25CE%25B7%25CE%25B8%25CE%25BF%25CF%258D%25CE%25BD%2B%25CF%258C%25CE%25BB%25CE%25B1%2B%25CF%2584%25CE%25B1%2B%25CE%25BB%25CE%25B9%25CE%25BC%25CE%25AC%25CE%25BD%25CE%25B9%25CE%25B1%2B%25CF%2584%25CE%25B7%25CF%2582%2B%25CF%2587%25CF%258E%25CF%2581%25CE%25B1%25CF%2582%2B%25CE%2597%2B%25CE%259A%25CE%2591%25CE%2598%25CE%2597%25CE%259C%25CE%2595%25CE%25A1%25CE%2599%25CE%259D%25CE%2597%25281%2529
Screenshot 2021 02 25%2B%25CE%25A4%25CE%25B1%2B%25CF%2584%25CF%2581%25CE%25AF%25CE%25B1%2B%25CF%2580%25CF%2581%25CF%258E%25CF%2584%25CE%25B1%2B%25CE%25BB%25CE%25B9%25CE%25BC%25CE%25AC%25CE%25BD%25CE%25B9%25CE%25B1%2B%25CF%2580%25CE%25BF%25CF%2585%2B%25CE%25B8%25CE%25B1%2B%25CE%25B9%25CE%25B4%25CE%25B9%25CF%2589%25CF%2584%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25BF%25CF%2580%25CE%25BF%25CE%25B9%25CE%25B7%25CE%25B8%25CE%25BF%25CF%258D%25CE%25BD

11/8/2013

Το ΤΑΙΠΕΔ εξετάζει τις λύσεις-πακέτο για τα μικρότερα που δεν είναι εισηγμένα στο Χ.Α.

Μεγαλύτερες είναι οι προκλήσεις που συνοδεύουν τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης των μικρότερων λιμανιών της χώρας, που δεν είναι εισηγμένα στο Χρηματιστήριο. Ο λόγος, για τα λιμάνια της Πάτρας, της Ηγουμενίτσας, της Κέρκυρας, της Ελευσίνας, του Λαυρίου, της Ραφήνας, της Αλεξανδρούπολης, της Καβάλας, του Βόλου και του Ηρακλείου. Σε αυτά, το ΤΑΙΠΕΔ ελέγχει το 100% και εξετάζει το προσφορότερο μοντέλο για κάθε
περίπτωση ή ακόμα και τη λύση της μαζικής παραχώρησης, εφόσον υπάρξει σχετικό ενδιαφέρον. Στη μελέτη σκοπιμότητας, το ΤΑΙΠΕΔ προκρίνει μια σειρά επιλογών, μεταξύ των οποίων κεντρική θέση κατέχει η σύσταση μιας εταιρείας συμμετοχών, στην οποία θα εισφερθούν όλα τα λιμάνια, ή εναλλακτικά στη δημιουργία 3-4 εταιρειών περιφερειακού χαρακτήρα, όπου θα ενταχθεί μια σειρά λιμανιών με γεωγραφική εγγύτητα (π.χ. λιμάνια Αττικής, λιμάνια Δυτικής Ελλάδος κ.ο.κ.).  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου