Τετάρτη, Μαρτίου 03, 2021

Το σχέδιο για αποσυμφόρηση των νοσοκομείων στην Αττική – Ασφυκτική η πίεση στις ΜΕΘ- ΒΙΝΤΕΟ




Κορονοϊός: To σχέδιο για να αντέξουν τα νοσοκομεία της Αττικής

Tα νοσοκομεία της Αττικής έχουν γεμίσει, ενώ τα δεδομένα δείχνουν πως το ιικό φορτίο δεν υποχωρεί

Αγώνας δρόμου γίνεται για να αποσυμφορηθούν με κάποιο τρόπο τα νοσοκομεία της Αττικής, αφού τα αυξημένα κρούσματα του κορονοϊού στη χώρα, οι μεταλλάξεις αλλά και η πίεση που ασκείται στις... MEΘ των νοσοκομείων ανησυχούν κυβέρνηση και λοιμωξιολόγους, που πλέον εξετάζουν όλα τα σενάρια για να μπει τέλος στην διασπορά των κρουσμάτων, ακόμα και ένα νέο αυστηρό lockdown τύπου Μαρτίου. Tα νοσοκομεία της Αττικής έχουν γεμίσει, ενώ τα δεδομένα δείχνουν πως το ιικό φορτίο δεν υποχωρεί.


Το σχέδιο για να αντέξουν τα νοσοκομεία της Αττικής από το χτύπημα της πανδημίας αποκάλυψε απόψε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του OPEN. Σύμφωνα με αυτό, το Σισμανόγλειο μετατρέπεται σε νοσοκομείο αναφοράς αποκλειστικά για ασθενείς με κορoνοϊό. Στο νοσοκομείο ΝΙΜΤΣ θα μεταφερθούν non covid περιστατικά ενώ για ασθενείς γενικής νοσηλείας θα επιστρατευθούν και ιδιωτικές κλινικές.

Την ίδια ώρα, οι υγειονομικές Αρχές δίνουν αγώνα για να βρεθούν επιπλέον κλίνες για τους ασθενείς με κορονοϊό, ενώ το προσωπικό των νοσοκομείων μιλά για καθημερινή μάχη εντός των εντατικών. Παράδειγμα της ασφυκτικής πίεσης που δέχονται τα νοσοκομεία είναι τα νούμερα των διαθέσιμων κλινών. Το πρωί της Τρίτης στο Θριάσιο νοσοκομείο υπήρχε μόνο 1 κενό κρεβάτι ΜΕΘ από τα 17 που υπάρχουν συνολικά, ενώ στο Ασκληπιείο είναι όλα κατειλημμένα. Το ίδιο ισχύει και για το Σισμανόγλειο, ενώ πληρότητα 100% υπάρχει και στα κρεβάτια ΜΕΘ στον Ευαγγελισμό. Ανάλογη είναι η εικόνα και στο Σωτηρία αλλά και στο Γεννηματάς.

Σε αγώνα δρόμου για να αποσυμφορηθούν με κάποιο τρόπο τα νοσοκομεία της Αττικής έχουν επιδοθεί οι υγειονομικές αρχές, τη στιγμή που το σύστημα υγείας βρίσκεται στα όριά του και τα κρούσματα κορονοϊού παρουσιάζουν εκρηκτική αύξηση.

Σύμφωνα με το Open, οι υγειονομικές αρχές αναπτύσσουν συγκεκριμένο σχέδιο σύμφωνα με το οποίο το Σισμανόγλειο θα υποδέχεται αποκλειστικά ασθενείς με κορονοϊό.

Όσοι ασθενείς non covid νοσηλεύονται εκεί, θα μεταφερθούν σε ιδιωτικές κλινικές αλλά και στο νοσοκομείο ΝΙΜΤΣ.


Παράλληλα σε εξέλιξη βρίσκεται συζήτηση με ιδιωτικές κλινικές για τη δυνατότητα να ενισχύσουν το ΕΣΥ ιδιώτες γιατροί.

Η ασφυκτική πίεση που ήδη δέχεται το σύστημα υγείας αντικατοπτρίζεται στα νούμερα των διαθέσιμων κλινών. Σύμφωνα με το Open, το πρωί της Τρίτης στο Θριάσιο νοσοκομείο υπήρχε μόνο 1 κενό κρεβάτι ΜΕΘ από τα 17 που υπάρχουν συνολικά, ενώ στο Ασκληπιείο είναι όλα κατειλημμένα.

.

Π


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου