Παρασκευή, Μαρτίου 05, 2021

Αιμίλιος Ράφτης: «Όταν ήμουν μαθητής του Δημήτρη Λιγνάδη, εκθείαζε το σώμα μου» (video)





«Έχω χάσει δουλειές λόγω παρενόχλησης»!
 
Ο Αιμίλιος Ράφτης σπούδασε στην αναγνωρισμένη Ανώτερη Δραματική Σχολή Ίασμος, από όπου και αποφοίτησε με πολλές τιμητικές διακρίσεις. Από τότε εργάζεται σταθερά στο θέατρο, σε ταινίες και τηλεοπτικές σειρές, όπου πρωταγωνιστεί σε αναγνωρισμένες παραγωγές του εγχώριου και διεθνούς.... θεάματος. Ιδιαίτερα αναγνωρίσιμος όμως, έγινε το 2017 όπου πρωταγωνίστησε στην πετυχημένη τηλεοπτική σειρά «Δίδυμα Φεγγάρια».

Ο ηθοποιός μιλώντας στην κάμερά της εκπομπής «Ευτυχείτε», αναφέρθηκε στην σχέση του με τον Δημήτρη Λιγνάδη, την περίοδο που ήταν μαθητής του στη δραματική σχολή του Ίασμου.

«Ο Δημήτρης Λιγνάδης ήταν καθηγητής μου στο πρώτο έτος της σχολής και ήταν ένας από τους λόγους που πήγα στη σχολή.

Τον θαύμαζα πάρα πολύ κι ερχόταν καμιά φορά και μου μίλαγε, χωρίς να μου πει κάτι χυδαίο ή να με ενοχλεί. Για παράδειγμα, μου είχε πως ήθελε να φτιάξει κι αυτός το σώμα του ενώ εκθείαζε το δικό μου: ‘Βλέπω πως γυμνάζεσαι, δως μου κι εμένα καμιά συμβουλή κλπ’. Αν όντως ισχύουν όλα αυτά και είχε αδυναμία στα μικρά παιδιά, ευτυχώς εγώ δεν πήγα μικρός. Πήγα 24-25 οπότε δεν ήμουν στις επιλογές του, ήμουν τυχερός», είπε χαρακτηριστικά για τον πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου, που κατηγορείται για βιασμό ανηλίκων κατά συρροή.

Όσον αφορά αν είχε ζήσει ο ίδιος σκηνικά με παρενοχλήσεις, ο δημοφιλής ηθοποιός απάντησε καταφατικά:

«Από 13 χρονών που ξεκίνησα να δουλεύω συνέχεια ζούσα το bullying, τη σεξουαλική παρενόχληση. Έχω χάσει δουλειές γι’ αυτό το λόγο. Όταν πας σε ένα κάστινγκ και σου λένε “Έλα από το ξενοδοχείο που είμαι για να τα πούμε καλύτερα” από κάποιο σημείο και μετά αποκτάς και ψυχολογικά προβλήματα. Γιατί λες δεν το έκανα αυτό και νιώθω καλά με τον εαυτό μου αλλά εγώ θέλω και να δουλέψω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου