
Χριστός Ανέστη!!! Η Ανάσταση του Θεανθρώπου να μας δώσει ελπίδες για ένα καλύτερο μέλλον και το κουράγιο να παλέψουμε γι' αυτές.
Καλό Πάσχα σε όσους πιστεύουν ότι μπορεί να έχουμε ένα καλύτερο αύριο μακριά από επίδοξους σωτήρες και ψεύτικες υποσχέσεις.
exofitsio
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου