Τρίτη, Αυγούστου 03, 2021

H όμορφη Κερκυραία που «σπάει τα νεύρα» του Τεντόγλου και ξεσπάει στους αγώνες (video)




H σύντροφός του Βάσω είναι το στήριγμά του

Όχι μόνο μας έκανε υπερήφανους για τις κορυφαίες επιδόσεις του στους Ολυμπιακούς του Τόκιο που του εξασφάλισαν το χρυσό μετάλλιο, αλλά έγινε και viral με τις cool δηλώσεις του ο Ολυμπιονίκης Μίλτος Τεντόγλου.

«Δεν το περίμενα, να πω την αλήθεια και ειδικά έτσι. Νιώθω τυχερός σήμερα. Οι πρώτες 5 προσπάθειες ήταν χάλια, δεν μου έβγαινε τίποτα. Και στο τέλος έκανα την ίδια επίδοση με τον Κουβανό, ο οποίος ήταν καλύτερος από εμένα σήμερα» δήλωσε ο Τεντόγλου και έκανε τα σόσιαλ μίντια να παραληρούν με την μετριοφροσύνη του!

!


Με αφορμή μάλιστα τις δηλώσεις του που προκάλεσαν γέλιο, κάποιοι θυμήθηκαν τι είπε πριν από δύο μήνες, όταν αγωνίστηκε στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα στίβου επιτυγχάνοντας τρομερές επιδόσεις.

Τότε με αστείο ύφος ο αθλητής είχε δηλώσει ότι ευχαριστεί την κοπέλα του που του σπάει τα νεύρα και κατεβαίνει στους αγώνες τσιτωμένος: «Πάνω από όλα μου δίνουν δύναμη οι χορηγοί μου και, επίσης, θέλω να ευχαριστήσω την κοπέλα μου που μου σπάει τα νεύρα και με κάνει να έρχομαι στους αγώνες τσιτωμένος και να ξεσπάω» είχε δηλώσει ο Τεντόγλου.

Όσο για τη νεαρή που «βάζει» το χεράκι της στο να κορυφωθεί η απόδοση του αγαπημένου της… Πρόκειται για τη Βάσω Ντίνη η οποία είναι στο πλευρό του Τεντόγλου τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Με καταγωγή από την Κέρκυρα, η όμορφη αθλήτρια γνώρισε τον Μίλτο στον στίβο καθώς στο παρελθόν υπήρξε αθλήτρια του άλματος επί κοντώ. Η Βάσω συνοδεύει τον αγαπημένο της στα ταξίδια του, ενώ βρέθηκε κοντά του και κατά την διάρκεια των αγώνων στο Βερολίνο το 2018.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου