Οι δημοσκοπήσεις παρουσίαζαν τον Ανδρέα Λοβέρδο ως τον... περιούσιο πολιτικό άνδρα, ο οποίος κακώς δεν έχει κληθεί ακόμη για να σώσει το ΚΙΝ.ΑΛ. και στη συνέχεια και την Ελλάδα
«Δέκα μονάδες μπροστά ο Λοβέρδος». «Μάχη για να μπουν στον 2ο γύρο Ανδρουλάκης και.. Παπανδρέου». Χωρίς αντίπαλο έπαιζε ο Ανδρέας Λοβέρδος όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα στις δημοσκοπήσεις που μεταδίδονταν και δημοσιεύονταν στα «Νέα», στο Mega, στον Alpha και σε όλα τα υπόλοιπα διαδικτυακά εξαπτέρυγα του συστήματος εξουσίας.
Οι δημοσκοπήσεις για πολλοστή φορά τα τελευταία χρόνια δεν κατάφεραν να αποτυπώσουν την πραγματικότητα, ούτε κατ’ ελάχιστον. Δεν κατάφεραν να προβλέψουν την έκφραση των πολιτών στις κάλπες, γιατί οι δημοσκοπικές εταιρίες δεν είχαν σκοπό να το κάνουν αυτό. Ο Ανδρέας Λοβέρδος όχι μόνο δεν ήρθε πρώτος με 10 μονάδες στη χθεσινή εκλογική διαδικασία, αλλά υπολειπόταν τουλάχιστον 14 μονάδες από τον πρώτο σε ψήφους Νίκο Ανδρουλάκη.
Δυστυχώς αποδείχθηκε περίτρανα από τα αποτελέσματα των εσωκομματικών εκλογών στο ΚΙΝ.ΑΛ. ότι η αφερεγγυότητα των δημοσκοπήσεων παγιώνεται στην Ελλάδα. Ο λόγος είναι απλός και πρέπει να γίνει αντικείμενο έρευνας από τη Βουλή, όπως έχουν ζητήσει όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Οι δημοσκοπήσεις στην Ελλάδα δεν καταγράφουν τις τάσεις της κοινής γνώμης, αλλά τις επιθυμίες αυτών που πληρώνουν για τη διεξαγωγή των ερευνών. Και δεν σταματούν μόνον εκεί. Δεν αρκούνται στην καταγραφή των επιθυμιών, αλλά προσπαθούν και να τις επιβάλλουν μέσα από το σύστημα προπαγάνδας και διαπλοκής των ΜΜΕ και των πρόθυμων πολιτικών που διοικούν τη χώρα.
«Πλεονεκτική θέση ανάμεσα στους ψηφοφόρους του Κινήματος Αλλαγής»
Καταιγισμός δημοσκοπήσεων που έδειχναν τον Ανδρέα Λοβέρδο περίπου ως τον περιούσιο πολιτικό άνδρα, ο οποίος κακώς ακόμη δεν έχει κληθεί για να σώσει το ΚΙΝ.ΑΛ. και στη συνέχεια και την Ελλάδα. Περίπου έτσι τον παρουσίαζαν τα «Νέα» του Μαρινάκη ακριβώς έναν μήνα πριν: «Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η έρευνα της εταιρίας GPO, που έγινε για λογαριασμό της εφημερίδας “Τα Νέα”, προβάδισμα προς το παρόν φαίνεται να έχει ο Ανδρέας Λοβέρδος, ο οποίος μάλιστα ξεκινά από πλεονεκτική θέση τόσο ανάμεσα στους ψηφοφόρους του Κινήματος Αλλαγής, όσο και ανάμεσα στους πολίτες που προτίθενται να ψηφίσουν στην εσωκομματική διαδικασία της 5ης Δεκεμβρίου».
Οι δημοσκοπήσεις απέτυχαν ακόμη μια φορά, όπως είχαν αποτύχει στο δημοψήφισμα του 2015, στις εθνικές εκλογές του 2015 και σε αυτές του 2019.
«Δέκα μονάδες μπροστά ο Λοβέρδος». «Μάχη για να μπουν στον 2ο γύρο Ανδρουλάκης και.. Παπανδρέου». Χωρίς αντίπαλο έπαιζε ο Ανδρέας Λοβέρδος όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα στις δημοσκοπήσεις που μεταδίδονταν και δημοσιεύονταν στα «Νέα», στο Mega, στον Alpha και σε όλα τα υπόλοιπα διαδικτυακά εξαπτέρυγα του συστήματος εξουσίας.
Οι δημοσκοπήσεις για πολλοστή φορά τα τελευταία χρόνια δεν κατάφεραν να αποτυπώσουν την πραγματικότητα, ούτε κατ’ ελάχιστον. Δεν κατάφεραν να προβλέψουν την έκφραση των πολιτών στις κάλπες, γιατί οι δημοσκοπικές εταιρίες δεν είχαν σκοπό να το κάνουν αυτό. Ο Ανδρέας Λοβέρδος όχι μόνο δεν ήρθε πρώτος με 10 μονάδες στη χθεσινή εκλογική διαδικασία, αλλά υπολειπόταν τουλάχιστον 14 μονάδες από τον πρώτο σε ψήφους Νίκο Ανδρουλάκη.
Δυστυχώς αποδείχθηκε περίτρανα από τα αποτελέσματα των εσωκομματικών εκλογών στο ΚΙΝ.ΑΛ. ότι η αφερεγγυότητα των δημοσκοπήσεων παγιώνεται στην Ελλάδα. Ο λόγος είναι απλός και πρέπει να γίνει αντικείμενο έρευνας από τη Βουλή, όπως έχουν ζητήσει όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Οι δημοσκοπήσεις στην Ελλάδα δεν καταγράφουν τις τάσεις της κοινής γνώμης, αλλά τις επιθυμίες αυτών που πληρώνουν για τη διεξαγωγή των ερευνών. Και δεν σταματούν μόνον εκεί. Δεν αρκούνται στην καταγραφή των επιθυμιών, αλλά προσπαθούν και να τις επιβάλλουν μέσα από το σύστημα προπαγάνδας και διαπλοκής των ΜΜΕ και των πρόθυμων πολιτικών που διοικούν τη χώρα.
«Πλεονεκτική θέση ανάμεσα στους ψηφοφόρους του Κινήματος Αλλαγής»
Καταιγισμός δημοσκοπήσεων που έδειχναν τον Ανδρέα Λοβέρδο περίπου ως τον περιούσιο πολιτικό άνδρα, ο οποίος κακώς ακόμη δεν έχει κληθεί για να σώσει το ΚΙΝ.ΑΛ. και στη συνέχεια και την Ελλάδα. Περίπου έτσι τον παρουσίαζαν τα «Νέα» του Μαρινάκη ακριβώς έναν μήνα πριν: «Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η έρευνα της εταιρίας GPO, που έγινε για λογαριασμό της εφημερίδας “Τα Νέα”, προβάδισμα προς το παρόν φαίνεται να έχει ο Ανδρέας Λοβέρδος, ο οποίος μάλιστα ξεκινά από πλεονεκτική θέση τόσο ανάμεσα στους ψηφοφόρους του Κινήματος Αλλαγής, όσο και ανάμεσα στους πολίτες που προτίθενται να ψηφίσουν στην εσωκομματική διαδικασία της 5ης Δεκεμβρίου».
Οι δημοσκοπήσεις απέτυχαν ακόμη μια φορά, όπως είχαν αποτύχει στο δημοψήφισμα του 2015, στις εθνικές εκλογές του 2015 και σε αυτές του 2019.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου