Τρίτη, Ιανουαρίου 25, 2022

ΣΥΡΙΖΑ για Παπακώστα: Πώς αυτό το ταλέντο ξέφυγε από την προσοχή του κ. Μητσοτάκη και δεν αποτελεί ακόμη μέλος της ανάλγητης κυβέρνησης






Τρελό τρολάρισμα “πέφτει” από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για την γαλάζια βουλευτίνα Κατερίνα Παπακώστα, η οποία, με αφορμή τον εγκλωβισμό εκατοντάδων οδηγών στους δρόμους, εν μέσω σφοδρής κακοκαιρίας, έφτασε στο σημείο να επιρρίψει ευθύνες στους πολίτες που πήγαν στις δουλειές τους ενώ η κυβέρνηση ούτε είχε προνοήσει για τηλε-εργασία, ούτε είχε προειδοποιήσει σχετικά.


Την χαρακτηρίζει ως «πρότυπο υπουργού Πολιτικής Προστασίας» στην «ανάλγητη κυβέρνηση» του Κυριάκου Μητσοτάκη και αναρωτιέται «πώς αυτό το ταλέντο ξέφυγε από την προσοχή του κ. Μητσοτάκη, και δεν αποτελεί ακόμη μέλος της κυβέρνησης”.

Υπενθυμίζεται ότι η βουλευτής της ΝΔ πιστή στη γραμμή περί ατομικής ευθύνης, ζήτησε «από σήμερα που τα αυτοκίνητα είναι εκεί παροπλισμένα να κάνουν ελέγχους, και όσοι δεν έχουν αλυσίδες πρόστιμο, ώστε στην επόμενη κακοκαιρία να το σκεφτούν διπλά και τριπλά και δεκαπλά».

«Πραγματικά βρίσκουμε την ιδέα της εξαιρετική και πρωτότυπη. Για να την βοηθήσουμε, θα μπορούσαμε να προσθέσουμε δύο παραπάνω μέτρα ώστε να γίνει ακόμα καλύτερη. Να επιβληθούν πρόστιμα σε όσους κόπηκε το ρεύμα επειδή άναψαν πολλά σώματα στο σπίτι τους για να ζεσταθούν, και επιβάρυναν έτσι το δίκτυο. Ή να επιβληθούν πρόστιμα στους 200 εγκλωβισμένους στο τρένο, γιατί δεν φρόντισαν να έχουν μαζί τους εξοπλισμό ορειβασίας για να απεγκλωβιστούν μόνοι τους», σχολιάζει σκωπτικά ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία.

Τέλος, το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης αναρωτιέται «πώς αυτό το ταλέντο ξέφυγε από την προσοχή του κ. Μητσοτάκη», και δεν αποτελεί ακόμη μέλος της κυβέρνησης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ:

«Μετά τον εγκλωβισμό εκατοντάδων πολιτών στην Αττική Οδό η βουλευτίνα της ΝΔ Κατερίνα Παπακώστα επέρριψε ευθύνες στους πολίτες που πήγαιναν στις δουλειές τους αφού η κυβέρνηση ούτε είχε προνοήσει για τηλε-εργασία, ούτε καν τους είχε προειδοποιήσει. Η κα Παπακώστα ζήτησε «ορδές τροχονόμων» να επιβάλλουν πρόστιμα στους ακόμα και τώρα εγκλωβισμένους.

Μάλιστα παρουσίασε και σχετικό σχέδιο: «από σήμερα που τα αυτοκίνητα είναι εκεί παροπλισμένα να κάνουν ελέγχους (ενν. οι «ορδές»…), και όσοι δεν έχουν αλυσίδες πρόστιμο, ώστε στην επόμενη κακοκαιρία να το σκεφτούν διπλά και τριπλά και δεκαπλά».

Πραγματικά βρίσκουμε την ιδέα της εξαιρετική και πρωτότυπη. Για να την βοηθήσουμε, θα μπορούσαμε να προσθέσουμε δύο παραπάνω μέτρα ώστε να γίνει ακόμα καλύτερη. Να επιβληθούν πρόστιμα σε όσους κόπηκε το ρεύμα επειδή άναψαν πολλά σώματα στο σπίτι τους για να ζεσταθούν, και επιβάρυναν έτσι το δίκτυο. Ή να επιβληθούν πρόστιμα στους 200 εγκλωβισμένους στο τρένο, γιατί δεν φρόντισαν να έχουν μαζί τους εξοπλισμό ορειβασίας για να απεγκλωβιστούν μόνοι τους.

Απορούμε πώς αυτό το ταλέντο ξέφυγε από την προσοχή του κ. Μητσοτάκη. Η κα Παπακώστα θα ήταν πρότυπο Υπουργού Πολιτικής Προστασίας στην ανάλγητη κυβέρνησή του».

Με πληροφορίες από avgi.gr

the FAQ team

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου