Πέμπτη, Ιανουαρίου 06, 2022

Ανοιχτά Βαλκάνια: Τα αγαθά διακινούνται ελεύθερα στα σύνορα

 



Βελιγράδι.

Πολύ πιο εύκολο και γρήγορο έγινε από τις 3 Ιανουαρίου το εμπόριο τροφίμων μεταξύ Σερβίας, Βόρειας Μακεδονίας και Αλβανίας. Ξεκίνησε η εφαρμογή της συμφωνίας που υπογράφηκε πρόσφατα στα Τίρανα στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Ανοιχτά Βαλκάνια», γράφει η σερβική Politika.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου