Βελιγράδι.
Πολύ πιο εύκολο και γρήγορο έγινε από τις 3 Ιανουαρίου το εμπόριο τροφίμων μεταξύ Σερβίας, Βόρειας Μακεδονίας και Αλβανίας. Ξεκίνησε η εφαρμογή της συμφωνίας που υπογράφηκε πρόσφατα στα Τίρανα στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Ανοιχτά Βαλκάνια», γράφει η σερβική Politika.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου