Σύμφωνα με τις "πηγές του MEGA" και το Γιάννη Πρετεντέρη, η Αττική Οδός φταίει για όλα. Δεν συντονίστηκε ποτέ και έγκαιρα με το σχέδιο δράσης των άλλων φορέων.
Τελικά, ένας... δρόμος πήρε στο λαιμό του την τέλεια κυβέρνηση.
Αυτό το -θαυμάσιο- επιτελικό κράτος του Μητσοτάκη να σπάσει τα μούτρα του στην Αττική Οδο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου