Τετάρτη, Ιανουαρίου 26, 2022

Καταγγελία κατοίκου στο Μαρούσι: «Κάλεσα στον Δήμο για εκχιονιστικό και μου είπαν ότι σήμερα είναι αργία»




«Είμαστε χωρίς ρεύμα, εδώ και 19 ώρες, με μωρό 15 μηνών που του φτιάχνουμε γάλα και φαγητό στο γκαζάκι αλλά θα τελειώσει κι αυτό»


Σε μια πολύ σοβαρή καταγγελία προχώρησε κάτοικος στο Μαρούσι, που όπως αναφέρει κάλεσε στον Δήμο, ώστε να αιτηθεί να καθαριστεί ο δρόμος που διαμένει από τα χιόνια, για να λάβει την απάντηση ότι σήμερα είναι…υποχρεωτική αργία.

«Μένουμε από την πλευρά της οδού Πεντέλης, στην Ευκαλύπτων, είναι κεντρικό σημείο, τέλος πάντων είμαστε πολύ κεντρικά, τρία λεπτά από την Κηφισίας. Είμαστε χωρίς ρεύμα, εδώ και 19 ώρες, με μωρό 15 μηνών που του φτιάχνουμε γάλα και φαγητό στο γκαζάκι αλλά θα τελειώσει κι αυτό. Δεν υπάρχει άνθρωπος να μας βοηθήσει. Έχω γράψει στο Twitter, έχω κάνει αναρτήσεις στα social media, μίλησα με τον ΔΕΔΔΗΕ και δεν έχουν καμία πρόβλεψη. Έκανα άπειρες προσπάθειες για να τους βρω, περίμενα 40 λεπτά μέχρι να πιάσω γραμμή. Μου είπαν πως: για την περιοχή σας κύριέ μου δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη» υποστήριξε, το μεσημέρι, στο δελτίο ειδήσεων του Star, τονίζοντας πως επί της ουσίας τους απάντησαν πως μετά από 17 ώρες που έχουν μείνει χωρίς ρεύμα, δεν υπάρχει καμία απολύτως πρόβλεψη για το πότε θα αποκατασταθούν οι βλάβες.

«Δεν μιλάμε για Μαρούσι κανένα στενό, είμαι 3 λεπτά από την Κηφισίας. Ο δρόμος μας δεν είναι καθαρός λόγω του χιονιού, και το τραγελαφικό είναι ότι επικοινωνήσαμε με τον δήμο Αμαρουσίου πάνω στην απόγνωσή μας και τους είπαμε να περάσει ένα εκχιονιστικό να καθαρίσει τους δρόμους και μας είπαν “είναι αργία κύριέ μου σήμερα, δεν το έχετε καταλάβει;”. Λέω αν είναι δυνατόν, πού ζούμε;» είπε ο κάτοικος της περιοχής και συνέχισε: «Μιλήσαμε με κάποιον εργαζόμενο εκεί. Κι αυτός ο άνθρωπος λογικό να είναι δύσκολο να πάει κι αυτός στη δουλειά του, αλλά μου είπε ναι είναι αργία…».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου