Σάββατο, Ιανουαρίου 01, 2022

Γιώργος Καββαθάς: «Είμαστε σε άτυπο lockdown, τα μέτρα έχουν καταστροφικές συνέπειες στην εστίαση» ΒΙΝΤΕΟ




Η ραγδαία αύξηση των κρουσμάτων κορωνοϊού και η επικράτηση της μετάλλαξης Όμικρον οδήγησαν την κυβέρνηση σε νέες αποφάσεις και νέα μέτρα, τα οποία κυρίως πλήττουν τον τομέα της εστίασης.

Ο Γιώργος Καββαθάς, πρόεδρος ΓΣΕΒΕΕ, έκανε λόγο για άτυπο lockdown και τόνισε την αδυναμία της κυβέρνησης να στηρίξει τον κλάδο.

«Είμαστε σε ένα άτυπο lockdown. Η κυβέρνηση δεν είχε το θάρρος σε οικονομικό επίπεδο να στηρίξει τον κλάδο. Οι περιορισμοί αυξήθηκαν και στους εσωτερικούς χώρους, μειώθηκε στο 60% της δυναμικότητας των επιχειρήσεων του κλάδου. Το ωράριο και η έλλειψη μουσικής θα οδηγήσει σε περαιτέρω μείωση της κίνησης και αυτό έχει καταστροφικές συνέπειες στον κλάδο».

Σύμφωνα με τον κ. Καββαθά, ο κλάδος έχει ζητήσει να συναντηθεί με τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα, τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη και τον υπουργό Εργασίας Κωστή Χατζηδάκη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου