Από τα λίγα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ που αντέδρασαν χθες στην τουλάχιστον δυσεξήγητη δικονομικά πρόταση της Εισαγγελέως της έδρας για τη δίκη της Μάνδρας να καταδικαστεί η Ρένα Δούρου για 3 πλημμελήματα, ενώ την ίδια ώρα δεν έχει υπάρξει καμία αντίδραση ή ευαισθητοποίηση Εισαγγελέα από την αποκάλυψη του χαρτιού του ΕΟΔΥ που μιλάει για 16517 θανάτους από COVID εκτός ΜΕΘ. Μάλιστα η ίδια έκθεση σημειώνει ότι ο μέσος χρόνος αναμονής για την εύρεση κλίνης ΜΕΘ, ήταν από 4-7 ημέρες. Χρόνος κρίσιμος για την εξέλιξη της ασθένειας και την κατάληξη της υγείας και της ζωής ενός ασθενούς.
“Ζούμε στη χώρα που η «ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ» της, προτείνει την καταδίκη της Δούρου για μια θεομηνία που συμβαίνει κάθε 100 χρόνια σε μια περιοχή που η αυθαίρετη δόμηση γινόταν για 50 χρόνια από ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και την ίδια στιγμή αυτή η «ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ» κάνει πως δεν βλέπει και πως δεν ακούει για τους 16.517 ασθενείς κοβιντ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΑΝ ΕΚΤΟΣ ΜΕΘ ΧΩΡΙΣ ΦΑΡΜΑΚΑ!!!!
Δεν μας αξίζει αυτή η «ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ».
Ναι θα αλλάξει την άλλη φορά …..και ουρλιαξτε όσο θέλετε εσείς της διαπλοκής,της Ακροδεξιάς και της Μητσοτάκης Α.Ε.
ΤΕΛΟΣ.-“
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου