Τρίτη, Οκτωβρίου 04, 2022

Η Δήμητρα Αλεξανδράκη δημοσιοποίησε τα στοιχεία άνδρα που της έστειλε φωτογραφίες και βίντεο το μόριο του




Το μοντέλο δημοσιοποίησε το γεγονός για να προστατεύσει κι άλλα κορίτσια.


Η Δήμητρα Αλεξανδράκη έγινε έξαλλη χθες το βράδυ όταν έλαβε από κάποιον άγνωστο άνδρα γυμνές φωτογραφίες και βίντεο των γεννητικών του οργάνων τα οποία δεν ζήτησε.


Έτσι λοιπόν, το μοντέλο, αποφάσισε να δημοσιοποιήσει τα στοιχεία του λογαριασμού του άγνωστου ο οποίος επανειλημμένα την ενοχλούσε με χυδαίες φωτογραφίες του για να προστατεύσει και άλλα κορίτσια από την παρενόχληση που θα μπορούσαν να δεχθούν.

«Δεν θα κοιμηθούμε σήμερα. Πραγματικά. Αυτό εδώ πέρα για να μην το χαρακτηρίσω και μου κατεβάσουν το Instagram μου έχει στείλει φωτογραφίες και βίντεο το μόριο του. Κορίτσια μου τεράστια προσοχή! Δεν γλιτώνει άνθρωπος όποιος μου στέλνει εμένα, τελειώσαμε» είπε αρχικά η Δήμητρα Αλεξανδράκη. Στη συνέχεια τόνισε πως και να διαγράψει τα όσα έστειλε ο συγκεκριμένος χρήστης, έχει κρατήσει τα screen shots.





 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου