Τρίτη, Φεβρουαρίου 07, 2023

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν είναι αρκετά... σκληρός για τον Ανδρέα Λοβέρδο





«Αν ήταν λίγο πιο σκληρός θα ήταν πιο κοντά σ’ αυτά που έχω εγώ στο μυαλό μου», δήλωσε για τον Κυριάκο Μητσοτάκη ο Ανδρέας Λοβέρδος.


Μπορεί το ΠΑΣΟΚ να έχει κατηγορήσει αρκετές φορές την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για καθεστωτικές αντιλήψεις με φόντο τις υποκλοπές, ωστόσο για τον Ανδρέα Λοβέρδο ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν είναι τόσο σκληρός – γενικώς – όσο ο ίδιος θα ήθελε.


«Αν ήταν λίγο πιο σκληρός θα ήταν πιο κοντά σ’ αυτά που έχω εγώ στο μυαλό μου» είπε στην εκπομπή «Έλεος» του Mega, με την Αννίτα Πάνια και τον Ηλία Ψινάκη, η οποία θα μεταδοθεί απόψε το βράδυ.

Ο τηλεοπτικός σταθμός έδωσε στη δημοσιότητα νωρίτερα σήμερα το τρέιλερ της εκπομπής, στο οποίο ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ ακούγεται να λέει τα παραπάνω για τον πρωθυπουργό, ενώ σχολίασε το Μαξίμου «παιδική χαρά». «Το Μαξίμου είναι το πιο απολιτικό που έχω δει εγώ στη ζωή μου. Είναι σαν παιδική χαρά», είπε χαρακτηριστικά.

Σε ό,τι αφορά στη σχέση του με τον Νίκο Ανδρουλάκη, στον απόηχο των ηχηρών διαφοροποιήσεών του σε σχέση με την επίσημη «γραμμή» της Χαριλάου Τρικούπη, ο Ανδρέας Λοβέρδος την περιέγραψε ως «ειρηνική».

Για την Εύα Καΐλη ακούγεται να μιλά για απληστία, ενώ τέλος για το πιο περίεργο ρουσφέτι που του έχουν ζητήσει, απάντησε: «Μου ζήτησε να μετατεθεί η γυναίκα του εκεί που μετατίθεται ο εραστής της για να μην τη χάσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου