Κυριακή, Μαρτίου 26, 2023

Χαμός με την απάντηση της Νατάσας Θεοδωριδου στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα για την διαφημιση των Jumbo

 

 

Την δική της απάντηση έδωσε στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα η Νατασα Θεοδωριδου για την διαφημιση των Jumbo στην οποια εχει διασκευαστεί το τραγούδι Φεγγάρι μου που είχε τραγουδήσει η ίδια στο παρελθόν.



Σάλος στο instagram με την νέα διαφημιση των Jumbo για το Πάσχα με τον πλανητάρχη Τάσο Μπουγά


Για άλλη μια φορά τα Jumbo προκαλούν τις εντυπώσεις με την διαφημιση τους. Φετος επέλεξαν ένα παλιότερο τραγούδι του Γιώργου Θεοφάνους που είχε ερμηνεύσει η ΝΑΤΑΣΑ Θεοδωριδου και το οποιο στη διαφημιση το ερμηνεύει με αλλαγμένους στίχους ο Ελλην πλανητάρχης, Τάσος Μπουγάς.

Απο το βιντεο δεν λείπουν ουτε τα πασχαλινά κόκκινα αυγά που ως διαστημόπλοια κατεβαίνουν στη Σελήνη,ούτε μία στρίπερ-λαγουδάκι που κάνει pole dancing, ούτε ένα αρνί στη σούβλα, ούτε τα ποτήρια με μπύρα σε συνθήκες έλλειψης βαρύτητας,ούτε οι ψήστες και όλα αυτά οχι στη Γη αλλα στο φεγγάρι.


Γιατι στο φεγγάρι; Γιατί ο λαϊκός τραγουδιστής πηγαίνει εκει για να γιορτάσει το Πάσχα, αφού εκδιώχθηκε από τη Γη από τους vegans.


“Φεγγάρι εδώ θα ψήσω τον αμνό, γιατί οι vegans με ‘διωξαν απ’ τη Γη μου.

Ελάτε κόσμε μου εγώ κερνώ, γιατί είμαι φύλακας και άγγελος του εθίμου. Moon-dance.

Γι’ αυτούς η τσίκνα είναι ντεμοντέ, για μένα eau de cologne πολυτελείας.

Ελάτε ψήστες μου, καμάρια του λαού μες το ντουμάνι να πνιγεί ο γαλαξίας”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου