Κυριακή, Μαΐου 28, 2023

J2US: Η ανακοίνωση του Νίκου Κοκλώνη για τον Γιάννη Παπαμιχαήλ και την αποχή του από το show! Τι συνέβη και δεν εμφανίστηκε- Η απάντησή του






Εκτός J2US ο Γιάννης Παπαμιχαήλ μετά τις “εκρήξεις” θυμού στα social media

Γιάννης Παπαμιχαήλ: Η ανάρτηση για την απουσία του από το J2US: «Σταματήστε να ασχολείστε μαζί μου»

J2US: Η ανακοίνωση του Νίκου Κοκλώνη για τον Γιάννη Παπαμιχαήλ και την αποχή του από το show!


J2US: Εκτός σκηνής του λαμπερού σόου βρέθηκε  ο Γιάννης Παπαμιχαήλ και αναπόφευκτα και η coach του Ειρήνη Μερκούρη.


Το ζευγάρι είχε αφεθεί τελευταίο να εμφανιστεί στη σκηνή του σόου όμως αυτό δεν έγινε ποτέ καθώς όπως ανακοίνωσε ο Νίκος Κοκλώνης, ο Γιάννης Παπαμιχαήλ, για προσωπικούς λόγους δεν κατάφερε να κάνει πρόβες το διάστημα που απείχαν όλοι από τη μικρή οθόνη.


Έτσι, όπως ορίζουν οι κανονισμοί του παιχνιδιού, δεν ήταν δυνατόν να διαγωνιστούν χθες, όπως επισήμανε ο παρουσιαστής.

Ο Νίκος Κοκλώνης απέφυγε να σχολιάσει το οτιδήποτε για τη συγκεκριμένη αποχή, αν και αξίζει να σημειωθεί ότι στο προηγούμενο live ο Γιάννης Παπαμιχαήλ είχε έρθει σε αντιπαράθεση με την κριτική επιτροπή η οποία του είχε επισημάνει πως στην εμφάνισή του δεν ακούστηκε καθόλου η φωνή του. Όλοι έκαναν λόγο για όχι και τόσο καλή απόδοση της ερμηνείας του, με τον ίδιο να επιμένει πως καθ' όλη τη διάρκεια του τραγουδιού εκείνος άκουγε κανονικά τη φωνή του σε αντίθεση με τους κριτές που τον άκουγαν να κάνει δεύτερη φωνή.

Ο Γιάννης Παπαμιχαήλ ήρθε σε ευθεία αντιπαράθεση τόσο με τον Σταμάτη Φασουλή όσο και με τον Ηλία Ψινάκη ο οποίος ήταν guest κριτής εκείνο το βράδυ. Μάλιστα τις επόμενες μέρες που ακολούθησαν του live, ο Γιάννης Παπαμιχάηλ έδειξε με ανάρτησή του ιδιαίτερα ενοχλημένος με τον Ψινακη, τονίζοντας πως επιφυλάσσεται κάθε νόμιμου δικαιώματός του, αφήνοντας να εννοηθεί ότι κάποιος εσκεμμένα χαμήλωσε τη φωνή του την ώρα που τραγουδούσε.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Γιάννης Παπαμιχαήλ και η Ειρήνη Μερκούρη αν εμφανίζονταν θα τραγουδούσαν το «Δακτυλικά Αποτυπώματα» του Χρήστου Δάντη.

 Η απάντηση Παπαμιχαήλ

Επέστρεψε με νέα ανάρτησή του στα social media ο Γιάννης Παπαμιχαήλ εξηγώντας τους λόγους που απείχε από το χθεσινό (27/5) live του J2US κατά το οποίο ο Νίκος Κοκλώνης ανακοίνωσε ότι δεν θα κατάφερνε να διαγωνιστεί μαζί με την Ειρήνη Μερκούρη καθώς σύμφωνα με τον κανονισμό εφόσον δεν είχε κάνει καμία πρόβα την εβδομάδα που πέρασε, δεν μπορούσε και να εμφανιστεί.


Ο γιος της Αλίκης Βουγιουκλάκη και του Δημήτρη Παπαμιχαήλ που στο προηγούμενο live είχε μία έντονη διαφωνία με τον Σταμάτη Φασουλή και τον guest κριτή Ηλία Ψινάκη για την εμφάνισή του, θέλησε να ξεκαθαρίσει πως δεν είχε καμία σχέση η αποχή του από το σόου χθες με όλο αυτό.



Με ανάρτησή του, λοιπόν στα social media, ο Γιάννης Παπαμιχαήλ ο οποίος δεν έκρυψε τον εκνευρισμό του, ανέφερε:

«Λοιπόν, αναγκάζομαι να απαντήσω και να εξηγήσω τι πραγματικά συμβαίνει.

1) Δεν έχω κανένα πρόβλημα με την παραγωγή και όλους όσους εργάζονται σε αυτή.

2) Για λόγους υγείας δεν μπόρεσα να παρευρεθώ στη σημερινή εκπομπή.

3) Τόση δημοσιότητα, θα την ζήλευε ακόμα και ο Πρωθυπουργός! Επιτέλους σταματήστε να ασχολείστε συνέχεια μαζί μου. Υπάρχουν πολλά αξιόλογα πρόσωπα που είναι στην εκπομπή και αξίζουν να προβληθούν όπως πρέπει.

4) Τα παράπονά μου είναι πολύ στοχευμένα και έχουν να κάνουν με πολύ συγκεκριμένα άτομα.

5) Στην επόμενη εκπομπή θα δείτε την καλύτερη εμφάνισή μου με ξένο τραγούδι, guest δύο κορυφαίους μουσικούς.

6) Το ότι μου γίνεται ένας ανελέητος “πόλεμος” είναι πια αναμφισβήτητο και λυπηρό.

7) Το μόνο που καταφέρουν κάποια σιχαμένα κείμενα που διαβάζω στο internet είναι να μου χαλάνε την ψυχολογία.

8) και τελευταίο και το τονίζω. Να ξέρετε ότι είμαι πάρα πολύ δυνατός, σαν άνθρωπος. Μπορώ να ανταπεξέλθω από οποιαδήποτε δύσκολη κατάσταση και αυτοί που νομίζουν ότι με έχουν “τελειώσει” με όλη αυτή την εμπόλεμη ατμόσφαιρα, στην πραγματικότητα τους έχω ήδη τελειώσει εγώ, εάν και εφόσον χρειαστεί. Κατανοητό φαντάζομαι.

Λοιπόν, αυτά είχα να πω. Ήμουν πολύ συγκεκριμένος, έβαλα τα πράγματα στη σωστή τους θέση και όλα καλά. Εύχομαι σε όλους καλή Κυριακή».

Δείτε παρακάτω την ανάρτησή του:










Εκτός J2US ο Γιάννης Παπαμιχαήλ μετά τις “εκρήξεις” θυμού στα social media- Τι είχε πρεοηγηθεί


"Πυρά" κατά του Φασουλή και του Ψινάκη





Εκτός του μουσικού διαγωνισμού “J2US” βρέθηκε ο Γιάννης Παπαμιχαήλ, έπειτα από τις αναρτήσεις του με τις οποίες εξαπέλυσε πυρά τόσο κατά του Σταμάτη Φασουλή, όσο και του Ηλία Ψινάκη.



Αναλυτικά σε μία από τις δημοσιεύσεις του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook είχε γράψει χαρακτηριστικά:

“Δεν ποσταρα τίποτα, γιατί ήθελα να είμαι σίγουρος για αυτά που θα σας πω. Όχι απλά ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑ, ΑΛΛΆ ΤΟ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΑΚΟΎΣΤΗΚΑ ΣΤΑ VERSE, ΚΑΙ ΑΚΟΎΣΤΗΚΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΦΩΝΕΣ, ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΖΕ ΤΟ CHANNEL STRIP, ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΉ Κ ΟΝΣΟΛΑ, ΠΟΥ,ΔΙΝΕΙ ΗΧΟ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ. ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ, ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ, ΤΟ ΓΙΑΤΊ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ, ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ. ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΊΚΙΟ ; ΓΙΑΤΊ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ, Η ΜΙΞΗ, ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΣΤΑ ΠΙΣΩ ΗΧΕΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ STAGE, ΗΤΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΗ. ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΆΨΟΓΑ. !!!! ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΊΩΣΑΝ 3 ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ. ΚΑΙ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ, ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ. ΟΠΟΤΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ;; ΓΙΑΤΙ , ΟΚ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΚΟΥΓΕ ΟΤΙ ΈΣΤΕΛΝΕ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΟΝΣΟΛΑ. ΟΠΟΤΕ ΕΙΠΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΤΕΛΟΣ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΨΙΝΑΚΗΣ, ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΤΕ , ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ ΚΑΛΑ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΟ ‘ ΥΠΟΝΟΟΎΜΕΝΟ ;; ‘ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ. ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ. ;; ΠΑΣ ΚΑΛΑ ;; ΠΟΥ ΣΚΑΣ ΜΕ ΜΑΥΡΟ ‘ ΓΥΑΛΙ ΗΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΡΑΣ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕΣ !!!! . ΟΛΑ , ΟΠΩΣ ΠΡΟΑΝΈΦΕΡΑ, ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΟΡΙΟ. ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΟΧΙ ΟΡΙΟ, ΤΟΠΟΤΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΜΟΥ, ΜΕΛΕΤΑΝΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΆ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΚΑΙ ΣΎΝΤΟΜΑ, ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΉΣΟΥΝ ΣΤΑ ΑΥΤΟΝΌΗΤΑ ΜΟΛΙΣ ΕΧΟΥΝ , ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ, ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ. ΑΥΤΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΩΡΑ. ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΈΠΟΝΤΑΙ. ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΤΕ



Υ.Γ. ΝΑ ΑΠΟΣΑΦΙΝΗΣΩ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ, ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΜΟΥ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΠΡΟΣΒΑΛΛΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΑΝΕ ΒΑΝΑΥΣΑ, ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΌΤΗΤΑ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΤΟΜΟ/ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΣΚΌΠΙΜΑ, ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ . ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ”.


Μάλιστα, είχε σημειώσει ότι αισθάνεται “εκνευρισμένος” όπως φαίνεται και στη δημοσίευση.

Ο “ενθουσιώδης” όπως φαίνεται στην ανάρτηση που έκανε ο Γιάννης Παπαμιχαήλ, είχε χαρακτηρίσει εμετικούς τους σχολιασμούς του Βαγγέλη Γιαννόπουλου, ενώ σημείωσε πως “δεν ανέχεται να τον ξεφτιλίζουν με μ…κιες”:


“Τώρα τελείωσα την πρόβα μου , αλλά ειλικρινά αυτό που συμβαίνει, πραγματικά είναι απαράδεκτο. Ξενύχτησα διαβάζοντας σχόλια και είδα και το βίντεο του Βαγγέλη Γιαννόπουλου ( evangian), και πραγματικά τα σχόλια ήταν εμετικά, άκρως προσβλητικά, και φυσικά τον τύπο δεν τον γνωρίζω, αλλά όλα έχουν ΕΝΑ ΟΡΙΟ ! Επ ουδενί, ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙΣ, ΜΕ ΑΔΙΑΝΌΗΤΕΣ Μ…ΚΙΕΣ.


Έχω ήδη ΠΡΑΞΕΙ ΤΑ ΔΈΟΝΤΑ. Evangian, ΦΙΛΑΡΑΚΟ, ΑΥΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΙΡΝΕΙ. ΣΕΙΡΆ μου τώρα. Αυτά, το μόνο θετικό ήταν ότι έκανε πολύ μεγάλη τηλεθέαση το Show, και χαίρομαι για το Νίκο, γιατί αυτό που υποσχέθηκα το κατάφερα. Καλή ξεκούραση, η καλό ξύπνημα, και μια συμβουλή. Η ΧΑΡΑ ΚΆΠΟΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ !!!! . ΔΕΣΤΕ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΈΧΕΤΕ ΠΕΤΥΧΕΙ -ΕΣΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ, ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ, ΟΥΤΕ ΣΑΣ ΑΦΟΡΑ, ΟΥΤΕ ΣΑΣ ΕΒΔΙΑΦΕΡΕΙ\. ΤΕΛΕΊΑ. Και στο φινάλε, άμα δεν σας αρέσει αυτό που βλέπετε, πάρτε το τηλεκοντρόλ, και δειτε κάτι άλλο ! Δεν έχω να πω κάτι άλλο, το πιστεύω ότι η εκπομπή που θα σας παρουσιάσουμε θα είναι εφάμιλλη της Eurovision ! Να είστε πάντα καλά, μιλάω από καρδιάς”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου