Σάββατο, Σεπτεμβρίου 23, 2023

Ναδάλ: «Ο Τζόκοβιτς είναι ο καλύτερος και τον συγχαίρω για ό,τι έχει πετύχει» Ο Ισπανός τενίστας είπε πως θα ήθελε να αγωνιστεί, το επόμενο καλοκαίρι, στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού.

 
AP

 

 


Ο Ραφαέλ Ναδάλ αναγνώρισε, την Τετάρτη (20/09), ότι ο Νόβακ Τζόκοβιτς «είναι ο καλύτερος στην ιστορία» και σημείωσε ότι τα επιτεύγματα του Σέρβου τενίστα δεν του προκαλούν «κανενός είδους απογοήτευση».


Επισημαίνεται ότι ο Νόβακ Τζόκοβιτς, μετά και την κατάκτηση του πρόσφατου US Open 2023, έχει 24 τίτλους Grand Slam – τους περισσότερους από κάθε άλλο αθλητή και δη σε σχέση με τον Ράφαελ Ναδάλ από την Ισπανία και τον Ρότζερ Φέντερερ από την Ελβετία, με τον τελευταίο να έχει αποχωρήσει από την ενεργό δράση έπειτα από 20 τίτλους επιπέδου Grand Slam.

Συγκεκριμένα, ο Ισπανός τενίστας που έχει κατακτήσει 22 τίτλους Grand Slam και αναρρώνει από τραυματισμό αυτή την περίοδο, είπε στην «As»: «Πιστεύω ότι οι αριθμοί είναι αριθμοί και οι στατιστικές είναι στατιστικές και, υπό αυτή την έννοια, νομίζω ότι έχει καλύτερους αριθμούς από τους δικούς μου και αυτό είναι αναμφισβήτητο».
 








Ακόμα, ο Ραφαέλ Ναδάλ ανέφερε: «Δεν έχω αρκετά μεγάλο εγωισμό για να προσπαθήσω να συγκαλύψω την πραγματικότητα. Αυτή είναι η αλήθεια. Τα υπόλοιπα είναι γεύσεις, έμπνευση, αισθήσεις που μπορεί να σας μεταδώσει ο ένας ή ο άλλος, που μπορεί να σας αρέσει περισσότερο ο ένας ή ο άλλος. Νομίζω ότι όσον αφορά στους τίτλους, ο Νόβακ Τζόκοβιτς είναι ο καλύτερος στην ιστορία και δεν υπάρχει τίποτα να συζητήσουμε σε αυτό. Στη συνέχεια, όπως πάντα, ο καθένας μπορεί να συνδυάσει την ιστορία όπως θέλει, λέγοντας ότι έχω υποστεί πολλούς τραυματισμούς – κακή τύχη για εμένα».

Επίσης, ο ίδιος πρόσθεσε: «Τον συγχαίρω για όλα όσα πετυχαίνει και αυτό δεν μου προκαλεί κανενός είδους απογοήτευση. Το είπα όταν ήμουν αυτός που είχε κερδίσει τα περισσότερα Grand Slam, το είπα όταν ήμασταν ισόπαλοι και το λέω τώρα που είμαι πίσω. […] Το λέω αυτό, είμαι πολύ ικανοποιημένος με όλα όσα έχω κάνει».


Τέλος, ο Ισπανός τενίστας είπε πως θα ήθελε να αγωνιστεί, το επόμενο καλοκαίρι, στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου