Τρίτη, Οκτωβρίου 03, 2023

H πρόεδρος της MINI ανακοίνωσε το τέλος των χειροκίνητων κιβωτίων ταχυτήτων Η ΜΙΝΙ δεν πρόκειται να λανσάρει πλέον νέα μοντέλα σε εκδόσεις με χειροκίνητα σασμάν, ενώ σχεδιάζει να εμπλακεί στο μέλλον στα μηχανοκίνητα σπορ με ηλεκτροκίνητα οχήματα.





 
 


Η πρόεδρος της ΜΙΝΙ, Στεφανί Βουρστ, δήλωσε σε συνέντευξη της στο βρετανικό περιοδικό «Top Gear», ότι η εταιρεία της δεν θα προσφέρει στο μέλλον μοντέλα συμβατικής τεχνολογίας με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων. Η θυγατρική μάρκα της BMW παρουσίασε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου, IAA Mobility 2023, τις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις των νέων MINI Cooper και Countryman, ωστόσο δεν αποκάλυψε τα σχέδιά της για νέα μοντέλα με θερμικούς κινητήρες.


Σύμφωνα ωστόσο με καλά πληροφορημένες πηγές, όλα τα μελλοντικά MINI με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα εφοδιάζονται με ήπια υβριδικά συστήματα Mild Hybrid με σκοπό τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.








*To John Cooper Works Bulldog Racing Edition είναι το τελευταίο ΜΙΝΙ με χειροκίνητο σασμάν

Η Βουρστ αποκάλυψε επίσης, ότι είχε μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον Charlie Cooper, εγγονό του διάσημου μηχανικού και ιδρυτή της μάρκας Cooper Car Company, John Cooper. «Νομίζω, ότι η συνάντηση με τον Charlie με οδήγησε στην πεποίθηση, να συνεχίσουμε να συμμετέχουμε στα μηχανοκίνητα αθλήματα. Έτσι σχεδιάζουμε να εμπλακούμε μαζί του στα μηχανοκίνητα αθλήματα με ηλεκτρικά οχήματα. Για μένα είναι αυτή τη στιγμή πραγματικά δύσκολο να αξιολογήσω σε ποια, επειδή δεν ήταν μέχρι τώρα όλες οι μορφές των εξηλεκτρισμένων motorsports επιτυχημένες», δήλωσε το κορυφαίο στέλεχος της MINI.

«Ποια είναι λοιπόν μία καλή πλατφόρμα για το μέλλον; Θα δούμε τις εξελίξεις και θα σχεδιάσουμε, να συμμετάσχουμε κάπου», συμπλήρωσε η Στεφανί Βουρστ.


*Η Στεφανί Βουρστ ποζάρει δίπλα στο πρωτότυπο MINI Aceman

Ο αποχαιρετισμός της ΜΙΝΙ στα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων έγινε πάντως με τον ιδανικό τρόπο, αφού το τελευταίο μοντέλο της που θα εφοδιάζεται με τέτοιου τύπου σασμάν λανσαρίστηκε τον Αύγουστο και πρόκειται για το εκρηκτικών επιδόσεων John Cooper Works Bulldog Racing Edition. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εφοδιάζεται με δίλιτρο βενζινοκινητήρα Turbo 231 ίππων και με 320 Nm μέγιστη ροπή στρέψης, τα οποία μεταφέρονται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου χειροκίνητου σασμάν.


Οι άνθρωποι της ΜΙΝΙ εξόπλισαν το καυτό μοντέλο τους με σπορ αναρτήσεις, ζάντες 17 ιντσών με ελαστικά Pirelli P Zero και μία «φωνακλάδικη» εξάτμιση της Remus, ενώ αφαίρεσαν τα πίσω καθίσματα για εξοικονόμηση βάρους και ακόμη πιο γρήγορες επιδόσεις. Ό,τι πρέπει δηλαδή για το κύκνειο άσμα των χειροκίνητων κιβωτίων ταχυτήτων, που μόλις πριν λίγα χρόνια κυριαρχούσαν στην αγορά του αυτοκινήτου και τώρα μπαίνουν πλέον στο περιθώριο, μέχρι να τα εξαφανίσει εντελώς η ηλεκτροκίνηση που συνδυάζεται με αυτόματα σασμάν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου