Σάββατο, Δεκεμβρίου 02, 2023

Η νυχτερινή εμφάνιση (στη Βουλή) της Έφης… Πρόβα τζενεράλε με Αχτσιόγλου για τους «11» ενόψει της «μάχης» του προϋπολογισμού.




Eurokinissi | Δήμητρα Κούτρα

 


Αργά το βράδυ της Παρασκευής έγινε η «ανεπίσημη πρώτη» της Έφης Αχτσιόγλου, ως ανεξάρτητη βουλευτής, στην αρένα της Ολομέλειας της Βουλής.


Η πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ τοποθετήθηκε στο νομοσχέδιο για τα κόκκινα δάνεια και τους servicers. Στους διαδρόμους της Βουλής η παρουσία της Αχτσιόγλου εκτιμήθηκε ως μια πρόβα τζενεράλε των «11» απέναντι στην «γαλάζια» κυβέρνηση ενόψει της «μάχης» του προϋπολογισμού.

Μετά από μια μακρά σιωπή, που εκτείνεται από την επικράτηση του Στέφανου Κασσελάκη στην κούρσα διαδοχής στον ΣΥΡΙΖΑ μέχρι την πρόσφατη αποχώρηση της από την Κουμουνδούρου με τους υπόλοιπους 8 βουλευτές, η Αχτσιόγλου εμφανίστηκε στα κοινοβουλευτικά δρώμενα σαν συνέχεια από την επανεμφάνιση της στο κεντρικό δελτίο του ΑΝΤ1 την Πέμπτη το βράδυ.
 








«Εγώ έκανα μια επιλογή να μην έχω πρωταγωνιστικό ρόλο. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα είμαι εκεί. Θα είμαι εκεί να δίνω μάχες κατά της πολιτικής της ΝΔ. Θα είμαι παρούσα» δήλωσε στην πρόσφατη συνέντευξη της.

Αναμείνατε…


Α.Ο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου