Παρασκευή, Μαρτίου 01, 2024

Σε διαθεσιμότητα αστυνομικός που παραποίησε διαταγή και ζητούσε «στάση προσοχής» από συναδέλφους του Σε διαθεσιμότητα και αστυνομικός επειδή ενημέρωσε τους συναδέλφους του για πλαστή διαταγή.







 


Αλέξανδρος Γύγος
 


Τόσο ο «δημιουργός» της ψευδής διαταγής όσο και ο αστυνόμος που ενημέρωσε τους συναδέλφους του για την πλαστότητα του εγγράφου τέθηκαν σε διαθεσιμότητα με συνοπτικές διαδικασίες.

Όλα άρχισαν την Δευτέρα όταν κυκλοφόρησε στους κύκλους των αστυνομικών παραποιημένη διαταγή. Συγκεκριμένα η υποτιθέμενη «διαταγή» αναφέρεται ότι οι ΟΠΠΙ (Ομάδα Προστασίας Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων) που έχουν διατεθεί σε Αστυνομικά Τμήματα θα πρέπει να «μιλάνε καλύτερα στους αστυφύλακες». Μάλιστα, τους διατάσσει να στέκονται… σε στάση προσοχής μόλις αντιληφθούν αστυφύλακα στα 5 μέτρα και ΜΟΝΟ εάν ο αστυφύλακας τους δώσει εντολή «ημιανάπαυση» να συνεχίσουν ό,τι κάνουν. Να σημειώσουμε ότι το πραγματικό περιεχόμενο της διαταγής, ανέφερε για διάθεση αστυνομικών δυνάμεων σε σταθμούς τρένων.


Η εν λόγω, ψευδής διαταγή προκάλεσε αναστάτωση. Ο… «δημιουργός» της είναι Αρχιφύλακας και σύμφωνα με πληροφορίες του iEidiseis στους συναδέλφους του, στο Εσωτερικών Υποθέσεων, όπου παρουσιάστηκε μόνος του ανέφερε «Θέλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη για την αναστάτωση. Μου ήρθε η χαζή ιδέα να αλλάξω λίγο το κείμενο της διαταγής και να βάλω κάτι χιουμοριστικό στο κομμάτι του περιεχομένου της διαταγής. Δε το σκέφτηκα πολύ, το έκανα για πλάκα προκειμένου να το δείξω σε κάποιους συναδέλφους με τους οποίους κάναμε χιούμορ. Έκανα την τροποποίηση στον υπολογιστή του γραφείου και μετά έκανα εκτύπωση του εγγράφου χωρίς να κάνω αποθήκευση. Στη συνέχεια το φωτογράφισα και το έστειλα σε μια ομάδα στο viber που είναι 60 αστυνομικοί που υπηρετούν στο τμήμα μου ή είναι με απόσπαση σε άλλα. Αναγνωρίζω ότι έκανα μεγάλη βλακεία. Έχω μετανιώσει τρομερά και έχω πανικοβληθεί που στο ξεκίνημα της καριέρας μου, μια τέτοια βλακεία θα μου στοιχίσει πολλά».




Ο Αρχιφύλακας, τέθηκε σε διαθεσιμότητα, παραπέμφθηκε για πλαστογραφία και συκοφαντική δυσφήμηση καθώς κατήρτισε και διακίνησε παραποιημένο υπηρεσιακό έγγραφο, ως προς το περιεχόμενο του κειμένου, ενώ διατήρησε την Υπηρεσία από την οποία εκδόθηκε και την υπογραφή του Ταξιάρχου, Διεύθυνσης Αστυνομίας της ΓΑΔΑ.

Εντύπωση όμως προκαλεί η περίπτωση του δεύτερου αστυνομικού, ο οποίος είναι Ειδικός Φρουρός και ο οποίος τέθηκε σε διαθεσιμότητα επειδή… ενημέρωσε τους συναδέλφους του για την πλαστότητα του εγγράφου. Συγκεκριμένα, σε κλειστές ομάδες διαδικτυακής εφαρμογής, έκανε λόγο για «τρολιά» αλλά και σε συνάδελφο του που λέει ότι «φαίνεται έμπιστο» απαντάει «επιστροφή φόρου φάση» (γνωστή διαδικτυακή απάτη τόσο στους αστυνομικούς λόγω επαγγέλματος, όσο και στους αστυνομία βάζοντας και προσωπάκι που «κλαίει από τα γέλια».


Σύμφωνα με πληροφορίες του iΕidiseis ανέφερε «Συνάδελφος μου, μου γνωστοποίησε την εν λόγω διάταξη, την οποία μου έστειλε στο Viber. Μετά από δική μου διερεύνηση διαπίστωσα ότι έχει αναρτηθεί σε ομάδες. Δε γνώριζα τον δημιουργό της. Με βάση την εμπειρία μου κατάλαβα ότι πρόκειται για διαταγή η οποία δεν ήταν αληθινή. Επικοινώνησαν μαζί μου αστυνομικοί, οι οποίοι είναι στην ΟΠΠΙ και λόγω της απειρίας τους, με ρωτούσαν αν είναι γνήσια η διαταγή, γιατί ανησύχησαν. Τους απαντούσα ότι είναι παραποιημένη και να μη την πιστεύουν. Θεώρησα χρέος μου να γνωστοποιήσω στους συναδέλφους μου ότι είναι πλαστή. Έτσι, σε κλειστή ομάδα διαδικτυακής εφαρμογής, ενημέρωσα συναδέλφους μου που συμμετέχουν στην συγκεκριμένη ομάδα».

Να σημειώσουμε ότι ο συγκεκριμένος αστυνομικός υπηρετεί στο σώμα από το 2011, με ενεργό δράση για τα δικαιώματα των αστυνομικών, καθώς από το 2015 ασχολήθηκε με τον συνδικαλισμό. Λόγω της αγωνιστικότητας του και του ήθους του, αρκετοί συνάδελφοι του τον συμβουλεύονται. Υπηρετούσε στην Ομάδα ΔΙΑΣ, σε μάχιμη υπηρεσία και μάλιστα έχει πολλές συλλήψεις στο ενεργητικό του, όχι μόνο όταν ήταν εν υπηρεσία αλλά ακόμα και εκτός υπηρεσίας προστατεύοντας πολίτες από κακοποιούς.

Ωστόσο και ο αστυφύλακας (από Ειδικός Φρουρός) που «ενημέρωσε» για τη μη γνησιότητα του εγγράφου τους συναδέλφους του, τέθηκε σε διαθεσιμότητα και παραπέμφθηκε για συκοφαντική δυσφήμηση για την διακίνηση σε «κλειστή ομάδα» του παραποιημένου εγγράφου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου