Παρασκευή, Απριλίου 19, 2024

Μόνικα Μπελούτσι: Είμαι 59 ετών, θέλω να γεράσω με ειρηνικό τρόπο Το ότι ο χρόνος περνάει σημαίνει ότι είσαι τυχερός που είσαι ακόμα εδώ, επισήμανε η ηθοποιός







Η Μόνικα Μπελούτσι έδωσε μία συνέντευξη σε περιοδικό, αναφερόμενη στο πέρασμα του χρόνου, τον ρόλο που έχει παίξει η εξωτερική της εμφάνιση στην καριέρα της, αλλά και τα γηρατειά.

Πιο αναλυτικά, η Ιταλίδα σταρ σε μία αποκαλυπτική φωτογράφιση, σχολίασε στο Elle Spain, το γεγονός ότι μεγαλώνει, λέγοντας πως «είναι ανώφελο να πηγαίνω ενάντια σε κάτι που είναι πιο ισχυρό από εμένα».


Πιο αναλυτικά, η Μονικά Μπελούτσι ανέφερε ότι: «Είμαι σαν όλους τους άλλους, λέω στον εαυτό μου ότι είναι ανώφελο να πηγαίνω ενάντια σε κάτι που είναι πιο ισχυρό από εμένα. Και αν ο χρόνος περνάει σημαίνει ότι είσαι τυχερός που είσαι ακόμα εδώ. Η βιολογική ηλικία έχει συνέπειες, δεν απολαμβάνουμε πλέον τα πλεονεκτήματα της νεότητας. Υπάρχει ένας φυσικός μετασχηματισμός και έρχεται μια στιγμή που πρέπει να τον αποδεχτείς. Το σημαντικό είναι να συνεχίσω να αισθάνομαι καλά και να κάνω πράγματα που μου αρέσουν και με διεγείρουν».

Δείτε τις φωτογραφίες





Όπως και σε άλλες συνεντεύξεις που έχει δώσει, έτσι και σε αυτή, η ηθοποιός επέμεινε ότι η επιτυχία της δεν οφείλεται στην ομορφιά της. Μετά από ερώτηση που δέχτηκε, η Μόνικα Μπελούτσι απάντησε: «Είμαι 59 ετών και εξακολουθώ να εργάζομαι, οπότε δεν νομίζω ότι πρόκειται μόνο για την ομορφιά. Η αρχική περιέργεια καταλήγει στο κενό αν δεν υπάρχει κάτι άλλο πίσω από αυτήν».

Για τη φυσική της κατάσταση, ανέφερε ότι: «Δεν έχω εμμονή. Πάντα ήμουν μια γυναίκα με καμπύλες, ποτέ πολύ αδύνατη, αυτή είναι η φύση μου. Και θέλω να γεράσω με ειρηνικό τρόπο. Όταν είσαι 50 ή 60 ετών δεν έχεις τις ίδιες ανάγκες όπως όταν είσαι 20 ετών».

Φωτογραφία άρθρου: Instagram/elle_spain

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου