Σάββατο, Ιουνίου 29, 2024

Ποινή φυλάκισης 12 μηνών στον δημοσιογράφο της ΕΡΤ - «Δεν είμαι αυτός που παρουσιάζετε», υποστήριξε Ο δημοσιογράφος καταδικάστηκε για την κατηγορία της απειλής.






 


Ποινή φυλάκισης 12 μηνών για ενδοοικογενειακή απειλή επιβλήθηκε από το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών στο δημοσιογράφο, ο οποίος συνελήφθη μετά την καταγγελία για τον ξυλοδαρμό της συντρόφου του.

Σύμφωνη με τη απόφαση του δικαστηρίου ήταν και η πρόταση του εισαγγελέα. «Θεωρούμε πως προέκυψε πλήρως το σύνολο των κατηγοριών. Και τα δύο θύματα ένιωσαν τρόμο και ανησυχία. Έχει υπάρξει απειλητικός. Δεν δίνουμε βαρύτητα στην απολογία του κατηγορουμένου καθώς προσπάθησε περισσότερο να δικαιολογήσει τον εαυτό του παρά να μιλήσει για όσα έχει προκαλέσει σε αυτά τα άτομα. Θεωρούμε πως πρέπει να κηρυχθεί ένοχος όπως κατηγορείται» τόνισε.


Η ποινή που του επιβλήθηκε είναι μετατρέψιμη προς δέκα ευρώ ημερησίως. Στον κατηγορούμενο δημοσιογράφο επιβλήθηκαν περιοριστικοί όροι για την παθούσα, δημοσιογράφο μη προσέγγισης και επικοινωνίας με οποιοδήποτε τρόπο (φυσικά, τηλεφωνικά, ηλεκτρονικά), μέχρι την αμετάκλητη εκδίκαση της υπόθεσης.

Σημειώνεται πως παρούσες στο δικαστήριο ήταν και η νυν και η εν διαστάσει σύντροφος του δημοσιογράφου που τον έχουν καταγγείλει.
Γιατί ο δημοσιογράφος δικάστηκε μόνο για ενδοοικογενειακή απειλή;

Υπενθυμίζεται πως σε βάρος του δημοσιογράφου, ο οποίος εργαζόταν στην ΕΡΤ αλλά απομακρύνθηκε μετά την αποκάλυψη της υπόθεσης, ακήθηκε από την εισαγγελέα της Αθήνας, Αγγελική Τριανταφύλλου, ποινική δίωξη για το αδίκημα της ενδοοικογενειακής απειλής κατά συρροή. Για αυτήν την κατηγορία οδηγήθηκε στο Αυτόφωρο Μονομελές Πρωτοδικείο και όχι για τον ξυλοδαρμό.







Η υπόθεση έχει δύο σκέλη και διαχωρίστηκε από την εισαγγελία για τον εξής λόγο: Το αδίκημα της ενδοοικογενειακής απειλής κατά συρροή είναι το μόνο που είχε αυτόφωρο χαρακτήρα και αφορά στα απειλητικά μηνύματα μέσω sms που εστάλησαν από τον δημοσιογράφο στη σύντροφό του. Αυτός είναι και ο λόγος που συνελήφθη.

Το δεύτερο σκέλος αφορά στις καταγγελίες για ενδοοικογενειακή βία, δηλαδή για τον ξυλοδαρμό της νυν συντρόφου του αλλά και της εν διαστάσει συζύγου του, που όμως δεν είχαν αυτόφωρο χαρακτήρα επειδή διαπράχθηκαν σε προγενέστερο χρόνο, εκτός αυτοφώρου.


Για τις καταγγελίες αυτές η υπόθεση διαχωρίστηκε και διενεργείται ήδη προκαταρκτική εξέταση από εισαγγελέα για να διαπιστωθεί τι ακριβώς συνέβη. Εάν διαπιστωθεί ότι έχουν διαπραχθεί τα αδικήματα και ασκηθεί ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος, όπως ορίζει ο νέος νόμος Φλωρίδη, τότε η υπόθεση θα πάει σε ανακριτή και θα εκδοθεί νέο ένταλμα σύλληψης.
«Δεν είμαι αυτός που παρουσιάζετε»

«Δεν είμαι αυτός που παρουσιάζετε, έχω δεχθεί ανθρωποφαγία» υποστήριξε μεταξύ άλλων στην απολογία του ο 45χρονος δημοσιογράφος. «Είμαι 25 χρόνια επαγγελματίας δημοσιογράφος. Δεν έχω κατηγορηθεί πότε. Στο παρελθόν υπήρξα μόνο μάρτυρας» πρόσθεσε ο ίδιος στο δικαστήριο.
«Του ζήτησα να χωρίσουμε και εκνευρίστηκε»

Η δημοσιογράφος στην κατάθεσή της περιέγραψε τι συνέβη το βράδυ της περασμένης Κυριακής στο σπίτι της όπου βρισκόταν ο 45χρονος. «Είδα δύο φωτογραφίες που είχε στείλει η εν διαστάσει η σύζυγος του με τα παιδιά του. Ξεκίνησε μία συζήτηση για το που πάει αυτή η σχέση. Του ζήτησα να χωρίσουμε ότι δεν θέλω να συνεχιστεί αυτή η σχέση. Πολλές φορές είχε δημιουργηθεί τέτοια ένταση και συζήτηση», ανέφερε η δημοσιογράφος και συνέχισε:

«Εκνευρίστηκε πολύ, άρχισε να με βρίζει, ''κ@@λα, τρελή εμμονική'', άρχισε να με κατηγορεί ότι έχω άλλη σχέση, άρχισε να με φτύνει. Εφόσον με χαστούκισε, με έσπρωξε, μου προκάλεσε αμυχή κάτω από μύτη, μου έριχνε χαστούκια με αποτέλεσμα να χτυπήσω στη γνάθο, και αυτί, ήμουν σε κατάσταση σοκ, μου τραβούσε και μαλλιά, έβαλα πάγο στο πρόσωπο μου.

Από σοκ και πόνο κάλεσα ένα φίλο, του είπα να δει μήπως είναι κάτω από σπίτι γιατί είχε αρχίσει να με παίρνει τηλέφωνα. Επίμονα. Πάτησα φραγή και τότε συνέχισε σε άλλες εφαρμογές, messenger και Viber. Ήμουν τρομοκρατημένη. Με το που έφτασα στο ΚΑΤ, μου είχε στείλει μήνυμα πως βρίσκεται κάτω από το σπίτι μου» υποστήριξε η καταγγέλλουσα και συνέχισε λέγοντας πως μετά από όλα αυτά ο 45χρονος εξακολουθούσε να την ενοχλεί».


«Παρέμεινε κάτω από το σπίτι μου για αρκετές ώρες και με ενοχλούσε Από φόβο μου ότι θα μου έκανε τα ίδια και χειρότερα και θα με έστελνε στο νοσοκομείο ξανά, κάλεσα ταξί από σπίτι φίλου μου για να πάω δουλειές. Μέχρι πέντε το πρωί δέχθηκα πάνω από 80 κλήσεις. Για μένα ήταν απειλή, ότι βρισκόταν κάτω από το σπίτι μου και μου έλεγε να ανέβω πάνω».
«Μη μου πάρεις τα παιδιά θα σε σκοτώσω»

Η εν διαστάσει σύζυγος του δημοσιογράφου είπε ότι το βράδυ της περασμένης Δευτέρας εκείνος πήγε στο σπίτι της να δει τα παιδιά τους. «Μου είπε απλά μη μου πάρεις τα παιδιά θα σε σκοτώσω. Είχε έντονες μεταπτώσεις δεν ένιωσα απειλή ήταν εμφανές ότι είχε νεύρα ήταν επηρεασμένος από το συμβάν με τη σύντροφό του και εγώ δεν ήθελα να δει τα παιδιά και να τα ταράξει», υποστήριξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου