Κυριακή, Ιουνίου 16, 2024

H «καυτή» ατζέντα της Νάνσυς «καίει» την Αθήνα




Κατάλαβε τη θηλυκή της πλευρά στα δεκαπέντε της. Τέσσερα χρόνια αργότερα συνειδητοποίησε πως θα κοιτά τη ζωή μέσα από τα μάτια μιας τρανσέξουαλ. Οταν ήταν αγόρι ανακάλυψε μέσα από μια σχέση της ότι της αρέσει να φορά γυναικεία ρούχα και εσώρουχα, και έτσι σιγά σιγά άρχισε να αλλάζει την εμφάνισή της. Ως αγόρι δέχτηκε άγριο bullying.

Aπό τον Βαγγέλη Καράλη στην Espresso

Εφτασε μάλιστα στο σημείο να νοσηλευτεί σε νοσοκομείο, όταν, κατά τη διάρκεια διακοπών, την ώρα που έπινε το ποτό της σε ένα μαγαζί δέχτηκε την επίθεση τριάντα θαμώνων επειδή δεν τους άρεσε η εμφάνισή της. Την έβγαλαν σηκωτή από το μαγαζί και την ξυλοφόρτωσαν άγρια, παθαίνοντας μάλιστα από το πολύ ξύλο αμνησία!


Η ίδια πια εργάζεται ως συνοδός mistress στο μοναδικό πρακτορείο συνοδών αφέντρων στη χώρα μας, ενώ διαθέτει και λογαριασμό στην ερωτική πλατφόρμα OnlyFans. Το βλέμμα μας έπεσε πάνω της στο πρόσφατο Erotica όταν ανέβηκε στη σκηνή για να παραλάβει βραβείο ως πρωτοεμφανιζόμενη trans που κάνει ερωτικά shows.
Οι αρχικές αντιστάσεις της

Οταν την πλησιάσαμε, της ζητήσαμε να μας μιλήσει, όμως αρχικά εισπράξαμε την άρνησή της, λέγοντας πως δεν έχει ανάγκη από δημοσιότητα. Η επιμονή μας για αρκετές ημέρες έκαμψε τις αντιστάσεις, με τη Νάνσυ να δέχεται να μας συναντήσει και να ανοίξει το στόμα της, αποκαλύπτοντας πράματα και θάματα στον κόσμο των τρανς, εμπλέκοντας ακόμη και επωνύμους που βρίσκονται ως πελάτες στη ροζ ατζέντα της! Επώνυμοι που μακριά από αδιάκριτα βλέμματα έχουν κρυφή, διπλή ερωτική ζωή, αναζητώντας την ηδονή μέσα από τον πόνο και τον εξευτελισμό!








«Το πρακτορείο στο οποίο εργάζομαι έχει γυναίκες αφέντρες! Οι πελάτες είναι… σκλάβοι και ανάλογα με τα γούστα τους, που έχουν να κάνουν με υποταγή και μαζοχισμό, ενεργούμε. Αυτό που μου ζητάνε κυρίως είναι εξευτελισμός και βία, μέχρι εκεί που αντέχει ο καθένας τον πόνο. Είμαι η μοναδική τρανς γυναίκα στο πρακτορείο» μας λέει και συνεχίζει: «Οι περισσότεροι άντρες νιώθουν ταμπού να συνευρεθούν με μια trans γυναίκα. Μαζί μου νιώθουν άνετα και μπορούν να εκφράσουν 100% τα σεξουαλικά τους θέλω χωρίς να ντρέπονται.

Θεωρώ ότι είμαι αληθινός άνθρωπος και αυθεντικός, αυτό πιστεύω ότι με κάνει και ξεχωρίζω, όχι ως τρανς, αλλά ως άνθρωπο. Ολοι σχεδόν οι άνδρες έχουν την κρυφή επιθυμία να συνευρεθούν με τρανς γυναίκα, αλλά ντρέπονται ακόμη και στη… σκέψη! Μου έχει τύχει πολλές φορές σε club να είναι κάποιος με την κοπέλα του μαζί και να με ακολουθήσει στην τουαλέτα για να μου ζητήσει τον αριθμό μου.

Σεξεργάτριες

Τα πιο συνηθισμένα πράγματα που μου ζητάνε είναι η ποδολαγνεία. Από εκεί και πέρα υπάρχουν και τα πιο extreme φετίχ, όπως είναι η ουρολαγνεία. Επίσης πολλοί μου ζητάνε παιχνίδια ρόλων, όπως να υποδυθώ την κόρη ή τη μαμά, ρόλοι που άπτονται του οικογενειακού περιβάλλοντος. Θεωρώ ότι πολλές σεξεργάτριες έχουμε σώσει πολύ κόσμο από βιασμό, καθώς πολλοί είναι αυτοί που έχουν ως φαντασίωση να κάνουν σεξ με τις κόρες τους και μου ζητάνε να υποδυθώ αυτόν τον ρόλο»!

Κατά τη διάρκεια της κουβέντας μας αποφασίζουμε να μπούμε στα… ενδότερα και τη ρωτάμε αν έχει και επώνυμους πελάτες. Με το που τη ρωτάμε, μας ζητά να κλείσουμε το κασετοφωνάκι. Είναι σκεφτική, φαίνεται να διστάζει «για λόγους εχεμύθειας», όπως εξομολογείται! Επειτα από λίγα δευτερόλεπτα σιωπής, μου λέει «άνοιξέ το»! «Για αυτό το ζήτημα πρέπει να πω ότι δεν βάζω σε κατηγορίες τους ανθρώπους, διάσημοι και άσημοι, όλους τους πελάτες τους αντιμετωπίζω το ίδιο.

Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι όσα περισσότερα λεφτά έχει κάποιος τόσα περισσότερα φετίχ έχει. Ναι, έχω πελάτες διάσημους τραγουδιστές, πρώην παίκτες ριάλιτι (έναν από το «Survivor» συγκεκριμένα), μέχρι και πρώην σύζυγο πασίγνωστης παρουσιάστριας! Ο συγκεκριμένος έχει και ένα βίτσιο! Δεν θέλει διείσδυση από εμένα, αλλά με βάζει να φοράω στραπόν με υπερμεγέθη μόρια! Ο λόγος που το επιλέγει αυτό είναι διότι θέλει κάτι μεγαλύτερο για διείσδυση από κάτι… φυσικό! Μου έχουν τύχει όμως και άσχημες συμπεριφορές από διάσημους πελάτες!



Επειδή έχουν λεφτά νομίζουν πως μπορούν να με ξεφτιλίσουν, όχι στο πλαίσιο όμως του σεξ, αλλά γενικότερα ως φιλοσοφία, του τύπου ”έχω λεφτά, σε κάνω ό,τι θέλω”. Οποιος όμως έχει τέτοια συμπεριφορά απέναντί μου, όποιος και εάν είναι, από εμένα τρώει άκυρο» λέει και το πρόσωπό της «σκοτεινιάζει»!

Την ώρα της κουβέντας μας μου λέει πως τα χρήματά της τα βγάζει χωρίς να κρύψει την ιδιότητά της και όπως κάνουν πολλά άλλα κορίτσια της διπλανής πόρτας που πλασάρονται στο Ιnstagram ως… μοντέλα! Ακόμη και η δραστηριότητά της στο OnlyFans, όπου γυρίζει λεσβιακά βίντεο με τη διάσημη πορνοστάρ Lila Evans, είναι χωρίς το «make up της ανωνυμίας»: «Εχω δικό μου OnlyFans με παρτενέρ τη Lila Evans και τα βίντεό μας έχουν επιτυχία! Ψοφάνε να δούνε βίντεο λεσβιακού περιεχομένου με trans γυναίκα και με μια βιολογική γυναίκα. Με ταινίες δεν έχω ασχοληθεί στην Ελλάδα, αλλά θα με ενδιέφερε να κάνουμε κάποια ταινία με τη Lila για το εξωτερικό».

Κλείνοντας, αναφέρεται στην επιθυμία της να κάνει οικογένεια και παιδιά: «Αυτήν τη στιγμή δεν έχω κάποια σχέση, αλλά έχω φτάσει και κοντά σε γάμο, καθώς είχα αρραβωνιαστεί. Με ενδιαφέρει να κάνω οικογένεια και παιδιά, και εάν δεν το καταφέρω θα ήθελα να γίνω εθελόντρια σε κάποιο ορφανοτροφείο και να προσφέρω αγάπη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου