Τετάρτη, Αυγούστου 28, 2024

Μοντέλα από τη ναφθαλίνη πωλούνται καινούργια, αν και δεν κατασκευάζονται εδώ και χρόνια! Το πρώτο εξάμηνο του 2024 ταξινομήθηκαν στην Ευρώπη ως καινούργια δεκάδες Ι.Χ., τα οποία έχουν ολοκληρώσει τον κύκλο ζωής τους εδώ και πολύ καιρό.




Το εξαθέσιο Fiat Multipla

 
 


Και όμως υπάρχουν συμπολίτες μας, που λατρεύουν τα «αυτοκίνητα ζόμπι», όπως αποκαλύπτει η σχετική λίστα της εταιρείας Dataforce με τις πωλήσεις καινούργιων Ι.Χ. στην Ευρώπη από τον Ιανουάριο έως τον Ιούλιο του 2024. Πρόκειται για μοντέλα, που δεν κατασκευάζονται πλέον εδώ και χρόνια, φαίνεται όμως ότι κάποια παράπεσαν και δεν ταξινομήθηκαν ποτέ, οπότε πουλήθηκαν ως καινούργια και κυκλοφορούν ετεροχρονισμένα!

Ανάμεσά τους ξεχωρίζει για παράδειγμα η ταξινόμηση ως καινούργιου ενός εξαθέσιου Fiat Multipla ηλικίας τουλάχιστον 14 ετών, αφού η παραγωγή του ιταλικού μοντέλου σταμάτησε το 2010. Ακόμη μεγαλύτερης ηλικίας είναι το σπορ Nissan 350Z, που απέκτησε για πρώτη φορά πινακίδες κυκλοφορίας, αν και δεν κατασκευάζεται πλέον από το 2008.




Το σπορ Nissan 350Z.


Κάποιος λάτρης των πρακτικών στέισον βάγκον αγόρασε ένα Volvo V50 του κουτιού, που δεν παράγεται από το 2012 και μετά, ενώ στη σχετική λίστα της Dataforce με ‘’νεκρά αυτοκίνητα’’ που αναστήθηκαν, συναντούμε μοντέλα όπως Mercedes CLK, Ford Ka, Alfa Romeo 159, Jaguar S-Type, αλλά και μια Rolls - Royce Corniche. Η τελευταία τέθηκε εκτός παραγωγής πριν σχεδόν 30 χρόνια και αποτελεί το παλαιότερο ‘’μοντέλο ζόμπι’’ της φετινής λίστας. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει και στις ταξινομήσεις δύο καινούργιων Jaguar XJS, αν και έχει διακοπεί η παραγωγή τους ήδη από το μακρινό 1996.




Η πολυτελής Rolls - Royce Corniche.

Τα στοιχεία της Dataforce περιλαμβάνουν τις ταξινομήσεις καινούργιων Ι.Χ. στα 27 κράτη μέλη της ΕΕ, όπως επίσης σε Νορβηγία, Ελβετία, Ιρλανδία και Λίχτενσταϊν. Στη σχετική λίστα συναντούμε και άλλα γνωστά ονόματα του παρελθόντος, όπως VW Golf Plus, 16 κομμάτια BMW i3, Ford Fusion και Mondeo, ένα Skoda Roomster, ΜΙΝΙ Coupe, κλπ.

Εκπρόσωπος της εταιρείας οικονομικών αναλυτών, Dataforce, εκτιμά ότι πρόκειται για μεμονωμένα αποθέματα παλαιότερων οχημάτων, που για κάποιους λόγους δεν ταξινομήθηκαν στο παρελθόν και έμειναν επί χρόνια στο…ράφι. Δήλωσε μάλιστα, ότι η Dataforce θα εξακολουθήσει να δημοσιοποιεί τέτοια στοιχεία, εφόσον προέρχονται από τις επίσημες Αρχές κάθε χώρας και δεν πρόκειται περί λάθους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου