Τετάρτη, Αυγούστου 07, 2024

Κορυφώνεται η έξοδος, φεύγουν οι Αθηναίοι: Πάνω από 40.000 οι επιβάτες στα πλοία τη Δευτέρα Σχεδόν 40.000 επιβάτες αναχώρησαν από Πειραιά, Λαύριο και Ραφήνα για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.




ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI

 
 


Η έξοδος των εκδρομέων από τα λιμάνια της Αττικής βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου να καταγράφει «τρελούς» αριθμός των Αθηναίων που αναχωρούν για καλοκαιρινές διακοπές.

Ειδικότερα, τη Δευτέρα, περισσότεροι από 39.000 επιβάτες αναχώρησαν από τα λιμάνια του Πειραιά, της Ραφήνας και του Λαυρίου για διάφορους προορισμούς στο Αιγαίο.


Η έντονη κινητικότητα αναμένεται να συνεχιστεί και τις επόμενες ημέρες, με την έξοδο να κορυφώνεται την ερχόμενη εβδομάδα.

Σήμερα (6/8), έχουν προγραμματιστεί 24 δρομολόγια από το λιμάνι του Πειραιά προς τα νησιά του Αιγαίου και 41 δρομολόγια για τα νησιά του Αργοσαρωνικού, εκ των οποίων τα 13 πραγματοποιούνται με συμβατικά οχηματαγωγά πλοία.
Advertisement





Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί για τους εκδρομείς παραμένουν οι Κυκλάδες, η Κρήτη, καθώς και τα νησιά του Αργοσαρωνικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου