ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSIΗ έξοδος των εκδρομέων από τα λιμάνια της Αττικής βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου να καταγράφει «τρελούς» αριθμός των Αθηναίων που αναχωρούν για καλοκαιρινές διακοπές.
Ειδικότερα, τη Δευτέρα, περισσότεροι από 39.000 επιβάτες αναχώρησαν από τα λιμάνια του Πειραιά, της Ραφήνας και του Λαυρίου για διάφορους προορισμούς στο Αιγαίο.
Η έντονη κινητικότητα αναμένεται να συνεχιστεί και τις επόμενες ημέρες, με την έξοδο να κορυφώνεται την ερχόμενη εβδομάδα.
Σήμερα (6/8), έχουν προγραμματιστεί 24 δρομολόγια από το λιμάνι του Πειραιά προς τα νησιά του Αιγαίου και 41 δρομολόγια για τα νησιά του Αργοσαρωνικού, εκ των οποίων τα 13 πραγματοποιούνται με συμβατικά οχηματαγωγά πλοία.
Advertisement
Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί για τους εκδρομείς παραμένουν οι Κυκλάδες, η Κρήτη, καθώς και τα νησιά του Αργοσαρωνικού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου