Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 05, 2024
Γιατί ο Γκρίνμπεργκ σκίζει τα πτυχία του με το «ώπα παιδιά» του Χατζηδάκη Ο Γκρίνμπεργκ και ο κάθε Γκρίνμπεργκ που έρχεται στην Ελλάδα για να εργαστεί στο πολιτικό μάρκετινγκ σύντομα κατανοεί ότι σ’ αυτή τη χώρα σωτηρία δεν υπάρχει…
Ο Αμερικανός επικοινωνιολόγος Στάνλεϊ Γκρίνμπεργκ, ο strategist που είναι διεθνώς καταξιωμένος για την ανάλυση των δημοσκοπήσεων και τις προτάσεις που κάνει στους πελάτες του για τη χάραξη στρατηγικής, ώστε να φέρουν νικηφόρο αποτέλεσμα ως προς τους στόχους που αυτοί θέτουν.
Ο κορυφαίος πολιτικός strategist των ΗΠΑ, που ξεκίνησε στις ΗΠΑ να εργάζεται πάνω στη μεθοδολογία των focus groups και την οποία εφάρμοσε με επιτυχία στις δυο εκλογικές αναμετρήσεις του Κλίντον, αλλά και του Κυριάκου Μητσοτάκη, είναι βέβαιον ότι αυτή την φορά θα σκίζει τα πτυχία του με το «Ώπα παιδιά» που αναφώνησε ο «τσάρος» της ελληνικής οικονομίας για να μαλώσει όλους όσους διαμαρτύρονται για τα χάλια της ελληνικής οικονομίας.
Ο Κωστής Χατζηδάκης, σταθερά προσηλωμένος στη λογική του «για όλα φταίνε οι άλλοι», αποδεικνύει ότι δεν ακούει και δεν βλέπει το κύμα δυσαρέσκειας που αναπτύσσεται στην ελληνική κοινωνία, όπως αυτό αποτυπώνεται και στα focus groups που κάνει η ίδια η ΝΔ σύμφωνα με το πνεύμα και το γράμμα του Γκρίνμπεργκ.
Από τις 22/6/24 το iEidiseis έχει αποκαλύψει ότι: «It's the economy, Κυριάκο», κραυγάζουν τα focus groups του Γκρίνμπεργκ. Η εικόνα που καταγράφουν τα focus groups για την Οικονομία είναι… δυστοπική.
Advertisement
«Η ανάπτυξη δεν φτάνει σε εμάς», «η κυβέρνηση ενδιαφέρεται για τους λίγους», «η κυβέρνηση δείχνει να μην ενδιαφέρεται για εμάς», «δεν κάνουν τίποτα για την ακρίβεια», «τα σούπερ μάρκετ μας αδειάζουν την τσέπη», «οι τράπεζες δεν βοηθούν τους μικρούς και μεσαίους επιχειρηματίες» είναι κάποιες από τις απαντήσεις, ακόμη και νεοδημοκρατών που συμμετέχουν στις σχετικές έρευνες.
Και ενώ αυτή είναι η ελληνική πραγματικότητα, παραμονές της ΔΕΘ βγαίνει ο Χατζηδάκης προκλητικός και αναφωνεί «ώπα παιδιά»!
-Τα σκίζει ή δεν τα σκίζει τα πτυχία του ο Γκρίνμπεργκ, η δουλειά του οποίου είναι να παίρνει τα στοιχεία των εταιρειών δημοσκοπήσεων με τις οποίες συνεργάζεται το Μαξίμου, να τα αναλύει και με βάση αυτά να προτείνει τις κατάλληλες τακτικές και στρατηγικές κινήσεις στον Πρωθυπουργό.
Το σίγουρο είναι ο Γκρίνμπεργκ και ο κάθε Γκρίνμπεργκ που έρχεται στην Ελλάδα για να εργαστεί στο πολιτικό μάρκετινγκ σύντομα κατανοεί ότι σ’ αυτή τη χώρα σωτηρία δεν υπάρχει…
Δ. Β.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου