Κυριακή, Σεπτεμβρίου 08, 2024

Νικόλ Κίντμαν: Αποχώρησε από το Φεστιβάλ Βενετίας όταν της είπαν πως πέθανε η μητέρα της





Η Νικόλ Κίντμαν αποχώρησε πριν τη βράβευσή της στο Φεστιβάλ Βενετίας όταν έμαθε πως πέθανε η μητέρα της.


Γράφει η Δήμητρα Νικολάου


Η Νικόλ Κίντμαν αναγκάστηκε να αποχωρήσει από το Φεστιβάλ Βενετίας πριν παραλάβει το βραβείο Καλύτερης Ηθοποιού για την ταινία Babygirl. Μετά από την είδηση πως η μητέρα της Τζανέλ Αν Κίντμαν, πέθανε, η ηθοποιός έσπευσε να βρεθεί με την οικογένειά της.

Η Halina Reijn, σκηνοθέτης της ταινίας «Babygirl», ανακοίνωσε ότι η ηθοποιός έφυγε νωρίς από το φεστιβάλ για να είναι με την οικογένειά της. Σύμφωνα με το People, η 57χρονη Κίντμαν έγραψε μια ανακοίνωση πριν αποχωρήσει, την οποία διάβασε η σκηνοθέτις το Σάββατο 7/9 στο φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας.


Η 48χρονη Rejin διάβασε την ανακοίνωση την ώρα της βράβευσης της ηθοποιού και παρέλαβε το βραβείο για λογαριασμό της.

Συγκεκριμένα η Κίντμαν έγραψε ότι μόλις βρέθηκε στη Βενετία: «Λίγο μετά η όμορφη, γενναία μητέρα μου, η Τζανέλ Αν Κίντμαν, μόλις πέθανε.



Είμαι σε σοκ και πρέπει να πάω στην οικογένειά μου, αλλά αυτό το βραβείο είναι για εκείνη. Με διαμόρφωσε, με καθοδήγησε και με έκανε αυτό που είμαι. Είμαι ευγνώμων που μπορώ να πω το όνομά της σε όλους μέσω εσού Halina. Η σύγκρουση ζωής και τέχνης είναι σπαρακτική και η καρδιά μου είναι ραγισμένη», συνέχισε διαβάζοντας η σκηνοθέτις στην κατάμεστη αίθουσα της Βενετίας, προσθέτοντας στο τέλος: «Σε αγαπάμε όλοι, Νικόλ»

Παράλληλα εκπρόσωπος της Νικόλ Κίντμαν επιβεβαίωσε τον θάνατο της Τζανέλ Αν Κίντμαν, λέγοντας: «Η οικογένεια είναι συντετριμμένη και ζητά ιδιωτικότητα αυτή τη στιγμή».
Η σχετική δημοσίευση:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου