Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 16, 2024

Νέα πρόκληση από Μίτσκοσκι: «Δικαίωμά μου να χρησιμοποιώ τον όρο Μακεδονία» Τι είπε για τη Συμφωνία των Πρεσπών και τη χρήση της ονομασίας «Μακεδονία».



Boris Grdanoski / ASSOCIATED PRESS

 

 


Συνεχίζει τις προκλήσεις ο πρωθυπουργός της Βόρειας Μακεδονίας, Χρίστιαν Μίτσκοσκι, ο οποίος επανέλαβε ότι θα αποκαλεί τη χώρα του «Μακεδονία», επικαλούμενος το «ανθρώπινο δικαίωμα» του.

«Συνιστά δικαίωμά μου στην ελεύθερη έκφραση, το έχω πει ξανά. Εκεί όπου είναι απαραίτητο να τηρούνται το Σύνταγμα και οι νόμοι εγώ πρέπει να τα τηρώ. Εάν αυτό μού αρέσει ή όχι αυτό είναι ένα άλλο θέμα.


Εάν μού αρέσει ή όχι αυτό μπορώ να το λέω κάπου αλλού. Έως ότου ασκώ αυτό το αξίωμα, εκεί όπου πρέπει να τηρούνται το Σύνταγμα και ο νόμος. Έτσι έχουν τα πράγματα.

Όμως, το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασής μου, το δικαίωμα στην ελεύθερη ομιλία, αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα. Χρησιμοποιώ τον όρο Μακεδονία και θα χρησιμοποιώ τον όρο Μακεδονία, διότι αυτό αποτελεί ανθρώπινο δικαίωμά μου και κανείς δεν μπορεί να μού το αφαιρέσει» ανέφερε ο Μίτσκοσκι μιλώντας σε podcast στη Βόρεια Μακεδονία.


Αναφερόμενος στη Συμφωνία των Πρεσπών, ο Χρίστιαν Μίτσκοσκι σημείωσε: «Ήμουν ένας από εκείνους τους πολιτικούς που πριν από πέντε χρόνια είπε ότι αυτή αποτελεί πραγματικότητα, αλλά ότι είναι κακή, επιζήμια, ναι, αυτό θα πω εκ νέου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου