Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 25, 2024

Η Ολίβια Μαν απολαμβάνει τη μητρότητα μετά τον καρκίνο που πέρασε - Η φωτογραφία που ανέβασε με τη νεογέννητη κόρη της Η ηθοποιός και ο σύζυγός της Τζον Μαλέινι καλωσόρισαν το δεύτερο παιδί τους μέσω παρένθετης μητέρας πριν μερικές ημέρες






Την Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου, η Ολίβια Μαν δημοσίευσε μια νέα φωτογραφία της νεογέννητης κόρης της Μέι, σε story της στο Instagram. Η ηθοποιός τον περασμένο Μάρτιο προχώρησε σε μία συγκλονιστική ανάρτηση για τον καρκίνο που πέρασε, πλέον όμως απολαμβάνει ξανά τη ζωή, έχοντας στο πλευρό της, την οικογένειά της.

Στο στιγμιότυπο, η μικρή που γεννήθηκε μέσω παρένθετης μητέρας στις 14 Σεπτεμβρίου, κοιμάται φορώντας ένα λευκό ολόσωμο φορμάκι, ενώ ήταν σκεπασμένη με μια ασορτί κουβέρτα. «H Μέι μου», έγραψε η Μαν στη λεζάντα για την κόρη της.

Δείτε τη φωτογραφία


Το ζευγάρι ανακοίνωσε τον ερχομό της κόρης του στο Instagram την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου.


«Η Μέι Τζουν Μαλέινι ήρθε στον κόσμο στις 14 Σεπτεμβρίου 2024, τη χρονιά του δράκου», έγραψε η Μαν στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, κοινοποιώντας μια φωτογραφία της ίδιας να κρατάει το κοριτσάκι τους, ενώ καθόταν στην αγκαλιά του Μαλέινι σε ένα δωμάτιο νοσοκομείου. Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Είχα τόσα πολλά και βαθιά συναισθήματα που δεν μπορούσα να κυοφορήσω εγώ την κόρη μου. Όταν γνώρισα για πρώτη φορά την παρένθετη μητέρα μας, μιλήσαμε από μητέρα σε μητέρα. Μου έδειξε τόση χάρη και κατανόηση, που ήξερα ότι είχα βρει έναν πραγματικό άγγελο. Τα λόγια δεν μπορούν να εκφράσουν την ευγνωμοσύνη μου που κράτησε το μωρό μας ασφαλές για 9 μήνες και έκανε τα όνειρά μας πραγματικότητα. Είμαι τόσο περήφανη για το μικρό μου δαμάσκηνο, τον μικρό μου δράκο που έκανε το ταξίδι του για να είναι μαζί μας. Η καρδιά μου έχει εκραγεί. Μέι (προφέρεται may) σημαίνει δαμάσκηνο στα κινέζικα».

 




«Έκανα τέσσερις χειρουργικές επεμβάσεις, δεν υπήρχε χρόνος να κλάψω» αποκάλυψε τον Μάρτιο η Ολίβια Μαν
H Ολίβια Μαν ανακοίνωσε ότι διαγνώστηκε με καρκίνο του μαστού στις 13 Μαρτίου του 2024. Η 43χρονη ηθοποιός με μία συγκλονιστική ανάρτησή της στο Instagram, έκανε γνωστή τη δυσάρεστη είδηση την Τετάρτη 13 Μαρτίου.

Συγκεκριμένα, ανέβασε μερικές φωτογραφίες από το κρεβάτι του νοσοκομείου, από τα ραντεβού της με τους γιατρούς, τις εξετάσεις και τις θεραπείες της. Σε ένα βίντεο, μάλιστα, η Μαν φαίνεται να κλαίει, ενώ η γυναικολόγος της την κρατάει αγκαλιά και την παρηγορεί.

Η ηθοποιός εξήγησε αναλυτικά την κατάσταση της υγείας της, αλλά και τι πρέπει να κάνουν οι γυναίκες στο πλαίσιο της πρόληψης, ενώ μοιράστηκε αναλυτικά όλη την περιπέτεια της υγείας της. Στη λεζάντα της ανάρτησης έγραψε: «Διαγνώστηκα με καρκίνο του μαστού. Ελπίζω ότι με το να το μοιραστώ αυτό, θα βοηθήσω άλλους να βρουν παρηγοριά, έμπνευση και υποστήριξη στο δικό τους ταξίδι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου