Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 23, 2024

Σαρλίζ Θερόν: Μοιράστηκε μερικές σπάνιες φωτογραφίες των παιδιών της από την επίσκεψή τους στη Disneyland Η 49χρονη σταρ κρατά γενικά τις κόρες της μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας






Η Σαρλίζ Θερόν μοιράστηκε μερικά σπάνια στιγμιότυπα από την ίδια και τα παιδιά της να απολαμβάνουν μια μέρα στη Disneyland.

«Δεν είναι επίσημα η τρομακτική εποχή μέχρι να πάμε στη Disneyland», έγραψε η ηθοποιός στη λεζάντα της ανάρτησης στο Instagram.


Η δημοσίευση περιελάμβανε στιγμιότυπα της Θερόν και των κοριτσιών της, της 7χρονης Όγκουστ και της 11χρονης Τζάκσον, που περνούσαν χρόνο στη Disneyland, μαζί με μερικούς φίλους.

Δείτε τις φωτογραφίες



Η Χολιγουντιανή σταρ υιοθέτησε την Τζάκσον και την Όγκουστ το 2012 και το 2015, αντίστοιχα.


«Ακόμη και όταν ήμουν σε σχέσεις, ήμουν πάντα ειλικρινής με τους συντρόφους μου, ότι η υιοθεσία ήταν το πώς θα έμοιαζε η οικογένειά μου μια μέρα», δήλωσε η Θερόν στο People το 2018.

«Αυτό σίγουρα δεν ήταν μια δεύτερη επιλογή για μένα. Ήταν πάντα η πρώτη μου επιλογή», τόνισε.

Αν και κρατάει τις κόρες της κυρίως μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, φαίνεται ότι ένα ταξίδι στη Disneyland αξίζει πάντα μια αναμνηστική ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου