Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 12, 2024

Influencer «ξέχασε» να κόψει αποδείξεις αξίας 350.000 ευρώ Influencer δεν εξέδωσε αποδείξεις ύψους 350.000 ευρώ. Γίνονται εντατικοί έλεγχοι της ΑΑΔΕ στα social media.





PEXELS

 


 


Σαρωτικούς ελέγχους πραγματοποιεί η ΑΑΔΕ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εντοπίζοντας παραβάσεις φορολογικής νομοθεσίας. Σε μία από τις πρόσφατες περιπτώσεις, influencer κατηγορείται ότι δεν εξέδωσε αποδείξεις συνολικής αξίας 350.000 ευρώ, γεγονός που οδήγησε στην επιβολή σημαντικών προστίμων.

Οι ελεγκτικές αρχές έχουν δημιουργήσει ειδικό αλγόριθμο, ο οποίος συμβάλλει στον εντοπισμό περιπτώσεων φοροδιαφυγής.
Πώς γίνεται η διασταύρωση της ΑΑΔΕ

Όπως δήλωσε φοροτεχνικός στο Action24, η διασταύρωση στοιχείων πραγματοποιείται μέσω πρόσβασης σε τραπεζικούς λογαριασμούς και αξιοποίησης πληροφοριών από εταιρείες courier, που βοηθούν στον εντοπισμό της διαδρομής των προϊόντων.

 

Με τη χρήση αυτών των εργαλείων, η ΑΑΔΕ στοχεύει στην πάταξη της φοροδιαφυγής στο ψηφιακό περιβάλλον, ενώ γίνονται συνεχώς έλεγχοι και στο TikTok.






Τα πιθανά κέρδηNano – influencers: 1.000 – 10.000 ακόλουθοι, περί 20 -100 δολάρια ανά ανάρτηση
Micro – influencers: Έως 50.000 ακόλουθοι, περί 30 – 200 δολάρια ανά ανάρτηση
Mid -tier influencers: Έως 500.000 ακόλουθοι, περί 80 – 650 δολάρια ανά ανάρτηση
Macro – influencers: Έως 1 εκατ. ακόλουθοι, περί 150 – 1.500 δολάρια ανά ανάρτηση
Mega – influencers: Πάνω από 1 εκατ. ακόλουθοι, πάνω από 1.200 δολάρια ανά ανάρτηση

Διευκρινίζεται τέλος, ότι για να μην φοροδιαφεύγει κάποιος ενώ υπάρχει εμπορική δραστηριότητα θα πρέπει:Να κάνει έναρξη της επιχείρησης
Να πληρώνει ΦΠΑ
Να δίνει τα τιμολόγια μέσω του myData

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου