Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 20, 2024

Μοντέλο του OnlyFans αποκάλυψε τα στήθη της σε συγκέντρωση του Τραμπ - Κάνει καμπάνια Tits for Trump Εγώ πουλάω φωτογραφίες με τα στήθη μου και εκείνος το αμερικανικό όνειρο, είπε η 26χρονη Άβα Λουίζ






Λίγα λεπτά δημοσιότητας επιχείρησε να κερδίσει ξανά το μοντέλο από το OnlyFans το οποίο πριν από μερικές εβδομάδες είχε προκαλέσει το κλείσιμο μιας «πύλης» ανάμεσα στη Νέα Υόρκη και το Δουβλίνο, εμπλέκοντας αυτή τη φορά τον υποψήφιο πρόεδρο των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ.

Ο λόγος για την 26χρονη Άβα Λουίζ, η οποία σε συγκέντρωση του Τραμπ στο Λονγ Άιλαντ, σήκωσε τη μπλούζα της και αποκάλυψε τα στήθη της.

Όπως φαίνεται στο βίντεο η 26χρονη χοροπηδούσε ημίγυμνη στις εξέδρες ελπίζοντας ότι θα την δει ο Τραμπ, στόχος που είναι άγνωστο αν επετεύχθη




Η κίνησή της έγινε αντιληπτή από αστυνομικό ο οποίος την απομάκρυνες από τον χόρο μαζί με τον σύντροφό της.

Σύμφωνα με τη New York Post δεν απαγγέλθηκαν κατηγορίες σε βάρος της 26χρονης με παρέμβαση στελεχών των Μυστικών Υπηρεσιών που έπεισαν τον αστυνομικό να μην προχωρήσει.

«Αφού αποχώρησα, έκανα δωρεά στον Τραμπ για όλη την αναστάτωση που προκάλεσα» δήλωσε στην αμερικανική εφημερίδα η 26χρονη.

Η ίδια υποστήριξε ότι τους τελευταίους μήνες συγκεντρώνει χρήματα για τον Τραμπ μέσα από τον λογαριασμό της στο OnlyFans. «Βγάζω 100.000 δολάρια τον μήνα και προσπαθώ να ανεβάσω το ποσό στα 500.000 με τις αναρτήσεις μου για τον Τραμπ ώστε να τα δώσω στον Ντόναλντ» υποστήριξε κάνοντας λόγο για μια καμπάνια με τον γλαφυρό τίτλο «Tits for Trump».






Εξηγώντας το σκεπτικό της είπε, τέλος, «ο Τραμπ είναι διασκεδαστής, το ίδιο είμαι κι εγώ και τον καταλαβαίνω. Εγώ πουλάω φωτογραφίες με τα στήθη μου και εκείνος το αμερικανικό όνειρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου