Κυριακή, Οκτωβρίου 13, 2024

Αθηνά Οικονομάκου: Νιώθω ασφάλεια με τον Μπρούνο Τσερέλα – είναι καρμικό Η Αθηνά Οικονομάκου άνοιξε την καρδιά της στην Φαίη Σκορδά και τον Δημήτρη Ουγγαρέζο για τη σχέση της με τον Μπρούνο Τσερέλα και τον «πόλεμο» στα social media.







 


Γράφει ο Άρης Σταυρίδης
 


Η νέα σειρά του Mega «Έχω παιδιά» με την Αθηνά Οικονομάκου κάνει πρεμιέρα την Δευτέρα 14 Οκτωβρίου και η πολυσυζητημένη ηθοποιός έκανε την εμφάνιση της στο πλατό του «Buongiorno» για μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης.

Φυσικά, η πρώτη ερώτηση αφορούσε στον Μπρούνο Τσερέλα, τον ιταλοαργεντίνο μπασκετμπολίστα που βρίσκεται στο πλευρό της ηθοποιού τους τελευταίους μήνες. Το ειδύλλιό τους που έχει απαθανατιστεί στους προσωπικούς λογαριασμούς τους στο Instagram και έχει προκαλέσει πολλά σχόλια -ακόμα και η Ματίνα Παγώνη τοποθετήθηκε σχετικά σε πρωινές εκπομπές.


Για τη γνωριμία τους, πως και πότε έγινε, η Αθηνά Οικονομάκου, κράτησε κλειστά τα χαρτιά της.

«Μεγάλη ιστορία το πώς γνωριστήκαμε! Είναι ιδιαίτερο… Είναι καρμικό θεωρώ, δεν ξέρω αν είναι ακαριαίο ή πως να το περιγράψω ακριβώς. Θεωρώ ότι ήταν να συμβεί αυτό που συνέβη» είπε και περιέγραψε τα συναισθήματά της στην αρχή της σχέσης τους.



«Χρειάζεται χρόνος να το αποδεχτείς και να ξεπεράσεις το φόβο που σου προκαλεί αυτό το γιγαντιαίο συναίσθημα. Αυτό ήταν ο χρόνος, όχι να συνειδητοποιήσω τι νιώθω, απλά να πάψω να φοβάμαι αυτό που νιώθω και να με τρομάζει.

Αυτό που ηρέμησε την ψυχή μου είναι η σιγουριά και η ασφάλεια της σταθερότητας που νιώθω από την άλλη πλευρά. Είναι ένα συναίσθημα, το οποίο δεν έχει περάσει μέρα ή λεπτό που να έχει συμβεί κάτι και να αναρωτηθώ “ωχ τι έγινε, κάτι άλλαξε, κάτι συμβαίνει”.
Ήθελα να ζήσω με τρόπο που δεν θα ένιωθα ότι χρειαζόταν να απολογηθώ, πρέπει να κρυφτώ ή να μαζευτώ, όλα αυτά που συμβαίνουν σε όλο τον κόσμο. Νιώθω μια ασφάλεια παραπάνω και νιώθω ασφαλής και με αυτά που νιώθω εγώ και με αυτά που συμβαίνουν στη ζωή μου, οπότε πιο εύκολα μπορώ να γίνω πιο εξωστρεφής, χωρίς να με καθορίζει το τι θα πει ο κόσμος, τι θα σκεφτεί ή τι πιστεύει για μένα».


Σε αυτό το αίσθημα ασφάλειας έπαιξε ρόλο και το γεγονός ότι ο σύντροφός της τής άνοιξε τις πύλες της ζωής του.

«Το να σε γνωρίσει ο σύντροφος σου στους δικούς του άνθρωπος προφανώς έχει κάποια σημασία – για μένα τουλάχιστον έχει. Τα social media δεν έχουν τόση σημασία. Γενικότερα, ο άνθρωπος αυτός δείχνει ότι η διάθεση του σημαίνει κάτι διαφορετικό για μένα σε σχέση με το τι συμβαίνει με τις σχέσεις σήμερα που είναι πολύ δύσκολες, έχει αποδειχθεί και το βλέπω και στους φίλους μου. Είναι κάτι διαφορετικό νομίζω αυτό που υπάρχει και μακάρι να κρατήσει και να πάνε όλα καλά».

Η υπερέκθεση της σχέσης της στα social media δε φαίνεται να απασχολεί την ηθοποιό.


«Δεν πιστεύω ότι έχω υπερεκτεθεί. Θεωρώ ότι έχω ένα Instagram που είναι σχετικά δυνατό, από κει και πέρα δείχνω κάποια κομμάτια της ζωής μου.

Δεν με αφορούν τα σχόλια. Φυσικά θα τα δω και θα τα σκεφτώ και θα τα αναλύσω στο μυαλό μου, αλλά ως ένα βαθμό. Γιατί το τι γίνεται με μένα, με τον πρώην άντρα μου, με τον νέο μου σύντροφό μου, δεν γνωρίζει κανείς άλλος εκτός από μένα. Πως λοιπόν θα πάρω στα σοβαρά τη γνώμη ενός ανθρώπου που δεν με έχει δει ποτέ από κοντά για τόσο προσωπικά μου θέματα;

Το διαχειρίζομαι όσο θεωρώ ότι εγώ αντέχω και τα θετικά σχόλια και τα αρνητικά. Το γνώριζα, περίμενα τα αρνητικά σχόλια. Γιατί να λάβω σοβαρά υπόψιν την γνώμη ενός ανθρώπου που δεν έχω δει από κοντά; Ξέρω πολύ καλά τι κάνω και γιατί το κάνω και νομίζω ότι το διαχειρίζομαι όσο εγώ αντέχω και τα αρνητικά σχόλια και τα θετικά σχόλια. Γιατί το γνώριζα, ήξερα ότι θα υπάρξουν αρνητικά σχόλια. Είναι τα social media έτσι που δεν θεωρώ ότι υπάρχει δρόμος που θα τον ακολουθήσεις και θα μείνεις στο απυρόβλητο. Για όλα υπάρχει κάποιος που κάτι έχει να πει».

Όσο για το ενδεχόμενο ενός νέου γάμου, η Αθηνά Οικονομάκου άφησε τα πάντα ανοιχτά…


«Δεν είμαι αρνητική αλλά δεν είναι κάτι με απασχολεί, ότι αν συμβεί θα είμαι και η πιο ευτυχισμένη στον κόσμο κι αν δε συμβεί θα αναρωτιέμαι αν θα με βλέπει σοβαρά ο σύντροφος μου. Νομίζω ότι έχει να κάνει με τα συναισθήματά και το επίπεδο της σχέσης και της σύνδεσης. Αν προκύψει, καλώς. Δεν ήμουν ποτέ το κορίτσι που ονειρευότανε γάμο, νυφικό. Εγώ είμαι του πάρτι και του χαβαλέ, με τους φίλους μου να περάσω καλά. Αυτό θα έβλεπα σαν εορτασμό και κάτι σαν έξτρα που μπορεί να κάνει κάποιος».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου