Τους τελευταίους έξι μήνες πραγματοποιήθηκαν 88 αγοραπωλησίες από Ελληνες εφοπλιστές για πλοία όλων των τύπων, αντιπροσωπεύοντας το 13,5% των αγοραπωλησιών όπου ο αγοραστής έχει δηλωθεί. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι σε 155 συμβόλαια οι αγοραστές παραμένουν άγνωστοι (undisclosed), οπότε ο συνολικός αριθμός των κινήσεων που αφορούν Ελληνες εφοπλιστές ενδέχεται να αυξηθεί.
Σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Intermodal, η συνολική αξία των αγορασθέντων πλοίων από τον περασμένο Απρίλιο αγγίζει τα 2,5 δισ. δολάρια.
Ανάμεσα στους πιο δραστήριους Ελληνες εφοπλιστές ξεχωρίζουν οι: Bright Navigation των αδελφών Στεφάνου, Costamare του Κωστή Κωνσταντακόπουλου, Stealth Maritime του Χάρη Βαφειά, Polembros της οικογένειας Πολέμη, Dynacom του Γιώργου Προκοπίου, όμιλος Τσάκου, Newport του Γιώργου Χατζή, Aerio Shipmanagement του Αθανάσιου Κοσσίδα, Chartworld του Λου Κολλάκη, Capital του Βαγγέλη Μαρινάκη, Cosmoship του Νίκου Σάββα, Globus της οικογένειας Φειδάκη και Drydel του Κώστα Δελαπόρτα.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Intermodal, η συνολική αξία των αγορασθέντων πλοίων από τον περασμένο Απρίλιο αγγίζει τα 2,5 δισ. δολάρια.
Ανάμεσα στους πιο δραστήριους Ελληνες εφοπλιστές ξεχωρίζουν οι: Bright Navigation των αδελφών Στεφάνου, Costamare του Κωστή Κωνσταντακόπουλου, Stealth Maritime του Χάρη Βαφειά, Polembros της οικογένειας Πολέμη, Dynacom του Γιώργου Προκοπίου, όμιλος Τσάκου, Newport του Γιώργου Χατζή, Aerio Shipmanagement του Αθανάσιου Κοσσίδα, Chartworld του Λου Κολλάκη, Capital του Βαγγέλη Μαρινάκη, Cosmoship του Νίκου Σάββα, Globus της οικογένειας Φειδάκη και Drydel του Κώστα Δελαπόρτα.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου