Τρίτη, Απριλίου 22, 2025

Η επιστροφή της Ελένης επί δύο, η κόντρα πανελιστών και παρουσιαστών και η αναμονή για Παπαδάκη Επιστροφή στην τηλεοπτική καθημερινότητα και φυσικά στις τηλεοπτικές αδυναμίες






Η μοναδική καταγεγραμμένη επιστροφή της Ελένης Μενεγάκη είναι αυτή η οποία προβλήθηκε στο «Πρωινό», με τον Γρηγόρη Μπάκα να την υποδέχεται δημοσιογραφικά στο αεροδρόμιο και εκείνη να λέει ένα «καλησπέρα και αντίο». Τα υπόλοιπα σενάρια που θέλουν την άλλοτε «βασίλισσα» της ψυχαγωγίας να επιστρέφει, μπαινοβγαίνοντας στα κανάλια για διαπραγματεύσεις, προς το παρόν δεν επιβεβαιώνονται. 


Επιστροφή και για μία ακόμη Ελένη, την Ελένη Τσολάκη, η οποία πολύ σύντομα μετά την γέννηση της κόρης της, βρέθηκε στο πλατό. Να της ζήσει το μωράκι! Πλέον, ο Λάμπρος Κωνσταντάρας επιστρέφει στην θέση του πανελίστα. Προς το παρόν τουλάχιστον, καθώς σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ο δημοσιογράφος έχει δεχτεί πρόταση για μεταγραφή ενώ έχει γίνει και επαφή με το Open σε πολύ αρχικό στάδιο για την επόμενη σεζόν… 


Πόσο τρυφερός και ευγενής ως παρουσιαστής ο Θάνος Κιούσης. Διακριτικός στους χειρισμούς του, ακόμη και με πολύ αδύναμους παίκτες και με πολύ ιδιαίτερο και έμφυτο χιούμορ.

Ο Γιώργος Παπαδάκης θα αποφασίσει όταν εκείνος θα το θελήσει τι μέλλει γενέσθαι. Και θα το ανακοινώσει όταν, όποτε και όπως εκείνος επιλέξει. Τα υπόλοιπα, να ‘χαμε να λέγαμε…


Ένα νέο πρόσωπο για την ΕΡΤ που ξεφεύγει από τα στενά όρια του δημόσιου χαρακτήρα της προωθεί ο Γιάννης Παπαδόπουλος. Μετά και την πρωτιά του στο διαγωνισμό για τη θέση του προέδρου της ΕΡΤ (διαδικασία που εφαρμόστηκε πρώτη φορά από την κυβέρνηση) προχωρά σε κινήσεις στελέχωσης, αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού της ΕΡΤ. Τα στοιχεία για τη δημόσια τηλεόραση είναι θετικά μέχρι στιγμής. Το ενημερωτικό τηλεοπτικό κανάλι ΕΡΤNEWS έχει αυξήσει την τηλεθέαση του κατά 80% και βρίσκεται στις τρεις πρώτες θέσεις σε έρευνες έγκυρων φορέων (Reuters) ως προς τον βαθμό αξιοπιστίας.

Την ίδια στιγμή η συνολική απόδοση και των τριών καναλιών της ΕΡΤ, αλλά και του ΕΡΤNEWS είναι αυξημένη κατά 14%. Νέες σειρές, αλλά και ψυχαγωγικές εκπομπές ετοιμάζονται για τη νέα τηλεοπτική σεζόν, ενώ η ΕΡΤ συμμετέχει ως συμπαραγωγός στη διεθνή παραγωγή του μυθιστορήματος του Μ. Καραγάτση «Η μεγάλη χίμαιρα», έχει εξασφαλίσει τη συμμετοχή της στη νέα κινηματογραφική ταινία του Ρομέν Γαβρά «Sacrifice», συμμετέχει με παραγωγές αλλά και διακρίνεται σε εγχώρια και διεθνή φεστιβάλ.

Η Εβελίνα Νικόλιζα σχολιάζοντας την συνεργασία της με την Ναταλία Γερμανού, συμφωνώντας με τον συνάδελφο Δημήτρη Πανόπουλο ο οποίος άφησε αιχμές για την παρουσιάστρια, άνοιξε τον ασκό του Αιόλου. Ουσιαστικά η τηλεόραση χωρίστηκε στα δύο: πανελίστες versus παρουσιαστών. Δυστυχώς, πολλοί παρουσιαστές θεωρούν πως μία μακρόχρονη διαδρομή σε τοποθετεί στο απυρόβλητο. Πρώτο και σοβαρό λάθος. Ο κόσμος σε τοποθετεί ψηλά βλέποντας απλά τη βιτρίνα και όχι το εσωτερικό του καταστήματος. Δυστυχώς, αρκετοί πανελίστες προτιμούν να μιλούν δημόσια γι αυτά που θα έπρεπε να συζητούν στα γραφεία των σταθμών. Δεύτερο και σοβαρό λάθος. Σε καμία άλλη δουλειά δεν δημοσιοποιούνται τα της δουλειάς. Σε αυτό φυσικά θα πρέπει να βοηθήσουν και τα στελέχη. Που ακούγοντας τα προβλήματα θα πρέπει να σπεύδουν να τα ερευνήσουν, να τα διαπιστώσουν και να τα λύσουν και όχι να θολώσουν την κατάσταση. Και αυτό αφορά και τις δύο πλευρές. Γιατί αυτά που έχουν κάνει κατά καιρούς πανελίστες και πανελίστριες λόγω ανασφάλειας και ανταγωνισμού, κάνουν τους παρουσιαστές να θυμίζουν άκακα κοτοπουλάκια. Κάτι θα ξέρω κι εγώ…

Κουίζ: ποια εκπομπή αν και όλα δείχνουν ότι θα προχωρήσει σε απειροελάχιστες αλλαγές προσώπων, θα βρεθεί μπροστά σε εκπλήξεις και ανατροπές;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου