Εάν ίσχυε ήδη η πρόταση του Τραμπ , οι Έλληνες πλοιοκτήτες θα ήταν εκτεθειμένοι σε τεράστιες χρεώσεις προειδοποιεί η Lloyd’s List

Ένα εντυπωσιακό 24% των αφίξεων της ελληνόκτητης εμπορικής ναυτιλίας στα λιμάνια των Ηνωμένων Πολιτειών το 2024 πραγματοποιήθηκε με πλοία ναυπηγημένα στην Κίνα, γεγονός που θα είχε οδηγήσει σε επιπλέον χρεώσεις άνω του 1 δισ. δολαρίων για τους διαχειριστές και ιδιοκτήτες, εάν ίσχυε ήδη η νέα πρόταση επιβολής λιμενικών τελών που επεξεργάζεται η κυβέρνηση των ΗΠΑ.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Lloyd’s List, η πολυαναμενόμενη πρόταση του Γραφείου του Αντιπροσώπου Εμπορίου των ΗΠΑ (USTR), η οποία δόθηκε στη δημοσιότητα τον Απρίλιο, προβλέπει την επιβολή πρόσθετων τελών λιμενικών υπηρεσιών σε πλοία κινεζικής κατασκευής.
Το 2024, ο ελληνόκτητος στόλος πραγματοποίησε 3.749 αφίξεις σε αμερικανικά λιμάνια, οι οποίες αντιστοιχούν σε περίπου 281,7 εκατ. dwt (deadweight tonnage). Από αυτές τις αφίξεις, 903 έγιναν με πλοία ναυπηγημένα στην Κίνα, που αντιστοιχούν σε 58,6 εκατ. dwt — ήτοι το 24% του συνόλου των αφίξεων και το 21% της μεταφορικής ικανότητας.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου