Πέμπτη, Δεκεμβρίου 11, 2025

«Είναι ό,τι πιο φρικτό έχω δει»: Σάλος για τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση με ΑΙ της McDonald's Ολλανδίας που τελικά αποσύρθηκε(σσ Η αλήθειά είναι πως είναι οτι καλύτερο εχουμε δεί και πιο εξυπνο τα τελευταία χρόνια)

 
Στη διαφήμιση παρουσιάζονταν όλα όσα μπορούν να πάνε στραβά κατά τη διάρκεια των διακοπών των Χριστουγέννων με σλόγκαν «η πιο τρομερή εποχή του χρόνου» και την πρόταση ότι θα ήταν καλύτερα να περάσει κανείς τον χρόνο του στα McDonald's

Takeawaysby Protothema AIΗ McDonald's Ολλανδίας απέσυρε χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που δημιουργήθηκε με Τεχνητή Νοημοσύνη, λόγω σφοδρών αντιδράσεων.
Η διαφήμιση, διάρκειας 45 δευτερολέπτων, χαρακτηρίστηκε «φρικτή» και «ανατριχιαστική» από τους χρήστες.
Η εταιρεία δήλωσε ότι η εμπειρία αποτέλεσε «σημαντικό μάθημα» για την αποτελεσματικότερη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Η διαφήμιση παρουσίαζε αρνητικές πτυχές των εορτών, προτείνοντας τα McDonald's ως εναλλακτική.
Κριτική υπήρξε τόσο για την αισθητική της διαφήμισης όσο και για την ανησυχία για απώλεια θέσεων εργασίας στον κλάδο.Σφοδρές αντιδράσεις προκάλεσε στην Ολλανδία η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της McDonald's που δημιουργήθηκε με Τεχνητή Nοημοσύνη (AI).

Οι αντιδράσεις ήταν, δε, τόσο σφοδρές ώστε η διάρκειας 45 δευτερολέπτων διαφήμιση που δημοσιεύθηκε στο κανάλι YouTube της McDonald's Ολλανδίας στις 6 Δεκεμβρίου, έχει «κατέβει».


Όπως έγραψε χαρακτηριστικά ένας σχολιαστής στο Twitter, «αυτή είναι η πιο φρικτή διαφήμιση που έχω δει φέτος». Η εταιρεία από την πλευρά της σε δήλωση προς το BBC έκανε λόγο για «ένα σημαντικό μάθημα» στο πλαίσιο της προσπάθειας να προχωρήσει σε πιο «αποτελεσματική χρήση της AI».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου