Παρασκευή, Ιουνίου 26, 2026

Ιστορική στιγμή στο ΚΕΥΠ: Ορκίστηκαν οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες στον Ελληνικό Στρατό

 
Ιστορική ορκωμοσία στο ΚΕΥΠ Λαμίας για τις πρώτες γυναίκες οπλίτες του στρατού ξηράς παρουσία της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας.
 
 


Το κατώφλι του ΚΕΝ-ΚΕΥΠ στη Λαμία πέρασαν οι πρώτες γυναίκες που εντάσσονται εθελοντικά στις τάξεις του Ελληνικού Στρατού, δίνοντας σήμερα τον καθιερωμένο όρκο.

Η τελετή ορκωμοσίας της 2026 Β’ Εκπαιδευτικής Σειράς Στρατευσίμων Οπλιτών (ΕΣΣΟ), η οποία περιλαμβάνει πλέον και γυναικείο προσωπικό, έλαβε χώρα το πρωί της Παρασκευής (26/6/26) στο Στρατόπεδο «Σχη (ΠΖ) Τσακάλου Κων/νου».
Το newsletter του iEidiseis καθημερινά στο inbox σου. Κάνε εγγραφή εδώ.


Το παρών έδωσαν ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας, Θανάσης Δαβάκης, καθώς και ο Αρχηγός ΓΕΣ, Αντιστράτηγος Γεώργιος Κωστίδης.

Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη που προέκυψε έπειτα από τις πρόσφατες θεσμικές αλλαγές στις Ένοπλες Δυνάμεις, με την πολιτική ηγεσία να ανάβει το σχετικό «πράσινο φως» για την εθελοντική θητεία των γυναικών οπλιτών.

Η πορεία και η εξέλιξη αυτού του νέου εγχειρήματος, μέσα από την πρώτη σειρά καταταγέντων, αναμένεται να καθορίσει τη συνολική προοπτική του θεσμού στο μέλλον.

Αξίζει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη πρωτοβουλία του υπουργείου πλαισιώνεται από επιπλέον κίνητρα, τα οποία προσφέρουν αυξημένα πλεονεκτήματα για τη διεκδίκηση θέσεων απασχόλησης τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα.

Δείτε φωτογραφίες και βίντεο















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου