
Δεν το επιβεβαιώνει αλλά δεν το διαψεύδει κιόλας ο διαγραμμένος από τη ΝΔ νυν ανεξάρτητος βουλευτής Μάριος Σαλμάς ότι στις επόμενες εκλογές θα κατέβει με το κόμμα, αν το φτιάξει τελικά, του Αντ. Σαμαρά.
Έχει αποφασίσει να συνεχίσει στο στίβο της πολιτικής αλλά όχι στην εκλογική περιφέρεια στην οποία πολιτεύεται μέχρι σήμερα, δηλαδή την Αιτωλοακαρνανία. Τί να επιβεβαιώσει, άλλωστε, αφού ακόμα δεν έχει γίνει το βήμα από τον πρώην πρωθυπουργό. Το υπονοεί, πάντως, σαφέστατα
Το newsletter του iEidiseis καθημερινά στο inbox σου. Κάνε εγγραφή εδώ.
«Εδώ δεν ήρθαμε για να είμαστε στρατιωτάκια, εδώ πήραμε μια εντολή από τον κόσμο μέσα στα πλαίσια ενός κόμματος οργανωμένου να εκφράσουμε τις αγωνίες, αν κάποιος δεν θέλει να ακούσει τις αγωνίες και θέλει να διαγράφει ανθρώπους που έχουν μεγαλύτερη ιστορία από αυτούς, είναι δικαίωμά του.
Εισπράττει όμως και τα αποτελέσματα. Γιατί μπορούσε να μην είναι έτσι, μπορούσε να είχε διαγράψει εμένα, τον κ. Σαμαρά κι όποιον θέλει για πολιτικούς λόγους που διαφωνήσαμε και να είναι τώρα στο 41% αυτό θα σήμαινε τότε ότι είχε δίκιο αυτός. Δεν προκύπτει προς το παρόν», είπε χθες σε συνέντευξή του (Παραπολιτικά). Απ ό,τι φαίνεται, πάντως, «ψάχνεται» για κάθοδο στο Λεκανοπέδιο.
Α.Ο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου