Παρασκευή, Αυγούστου 22, 2014

Οργισμένη αντίδραση της οικογένειας Σγούρου στην ανάρτηση Παπαδημούλη - Τι απαντά ο ευρωβουλευτής



ΔΙΠΛΟ ΦΟΝΙΚΟ ΓΙΑ ΧΑΠΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ

Την οργή του αδελφού ενός εκ των δύο θυμάτων της μαφιόζικης εκτέλεσης στη Μάνη προκάλεσε ανάρτηση στο Facebook του Δημήτρη Παπαδημούλη, κατά την οποία ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ χαρακτήρισε τα θύματα «Ναζί».
«Οι ένοχοι για τη δολοφονία των δύο Ναζί στη Μάνη, πρέπει να βρεθούν και να τιμωρηθούν αυστηρά. Καμιά ανοχή στη "μαφία" και τη δολοφονική βία», ήταν η χθεσινή ανάρτηση του Δημήτρη Παπαδημούλη που έφερε την έντονη αντίδραση του Γιώργου Σγούρου, αδελφού του δολοφονημένου Κωνσταντίνου Σγούρου. Μιλώντας στην τηλεόραση του Ant1, ο αδελφός του 26χρονου διέψευσε κατηγορηματικά ότι ο αδελφός του ήταν ναζιστής, ενώ χαρακτήρισε τον ευρωβουλευτή «τέρας του ΣΥΡΙΖΑ».

«Ο αδερφός μου δεν είναι ναζί. Δεν μπορεί να βγαίνει αυτό το τέρας του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Παπαδημούλης και να χαρακτηρίζει ναζί τον αδερφό μου. Από πού και ως πού ο κ. Παπαδημούλης στην Αθήνα ξέρει αν ο αδερφός μου είναι ναζί;», εξανέστη ο αδελφός του θύματος, προσθέτοντας ότι «είμαστε μία παραδοσιακά αριστερή οικογένεια. Ας ρωτήσουν όλοι ποιοι είναι οι Σγουραίοι στη Μεσσηνία. Έχουμε χύσει αίμα για την πατρίδα. Δεν μπορεί κανείς να βγαίνει να σπιλώνει το όνομα της οικογένειάς μου».

Όσον αφορά στις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το έγκλημα, ο Γιώργος Σγούρος εμφανίστηκε πεπεισμένος ότι στη δολοφονία εμπλέκονται και άλλα άτομα. «Δεν μπορεί δύο άτομα να βάλουν κάτω δύο σωματώδη παιδιά σαν τον αδερφό μου και το φίλο του. Είμαστε σίγουροι ότι εμπλέκονται και άλλα άτομα».

Παπαδημούλης: Ο ένας από τους δολοφονημένους απειλούσε τη ζωή μου
Σχολιάζοντας την αντίδραση του αδελφού, ο Δημήτρης Παπαδημούλης δήλωσε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη (Real Fm): «Είπα το αυτονόητο. Ο ένας από τους δύο δολοφονημένους, πριν από λίγες ημέρες, απειλούσε τη ζωή μου, ανήρτησε στη σελίδα μου τον ύμνο της χούντας. Ο άλλος είχε γεμάτο το σώμα του με τη ναζιστική σβάστικα. Είπα ότι οι ένοχοι πρέπει να τιμωρηθούν αυστηρά γιατί δεν πρέπει να υπάρχει καμία ανοχή στη βία. Στην επίθεση που δέχθηκα από τον αδερφό ενός από τα θύματα, ο οποίος με αποκάλεσε τέρας, δεν θέλω να απαντήσω. Όσο για την θεωρία, ότι κανείς από αυτούς δεν έχει σχέση με τον ναζισμό, θέλω να πω ότι όταν ακόμη και ο Μιχαλολιάκος και ο Κασιδιάρης το αρνούνται, τι περιμένετε από άλλους;».
ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου