Σάββατο, Δεκεμβρίου 17, 2011

Αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει

Απόπειρα αυτοκτονίας φέρεται να έκανε 60χρονος στην Κατούνα στο Αγρίνιο. Σύμφωνα με πληροφορίες ο τρόπος που το επιχείρησε είναι με την καταπόση μεγάλης ποσότητας χαπιών....


Ο 60χρονος μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Αγρινίου και πλέον δεν διατρέχει κίνδυνο η υγεία του ενώ η αστυνομία ερευνά τις συνθήκες του περιστατικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου