Κυριακή, Φεβρουαρίου 19, 2012

Insignia BiTurbo Diesel: Ένα νέο κεφάλαιο για τη ναυαρχίδα της Opel

Η Opel συνεχίζει να ανανεώνει και να βελτιώνει το επιτυχημένο κορυφαίο μοντέλο της, Insignia. Για το 2012, η Opel λανσάρει την κορωνίδα της γκάμας των πετρελαιοκινητήρων του και συγκεκριμένα το νέο, δυναμικό και πολύ αποδοτικό BiTurbo Diesel. Ο 2.0 CDTI αποδίδει 143 kW/195 hp και ροπή 400 Nm: το τετράθυρο sedan με FWD και μηχανικό κιβώτιο καταναλώνει μόνο 4,9 lit. / 100 km (129 g/km CO2).


Το Insignia 2.0 BiTurbo CDTI είναι ένα από τα πιο αποδοτικά μεσαία αυτοκίνητα της αγοράς. Από την άνοιξη του 2012, οι αγοραστές AWD εκδόσεων μπορούν να παραγγέλνουν επιπλέον το SuperSport Chassis το οποίο συμπληρώνεται από την εμπρός ανάρτηση του Insignia OPC (Opel Performance Center). Αυτή η ανάρτηση φέρει γόνατα υψηλών επιδόσεων (HiPerStruts) στοχεύοντας σε μία πιο σπορ οδική συμπεριφορά. Επιπλέον, η ενεργητική ασφάλεια του Insignia έχει αναβαθμιστεί με συστήματα υποστήριξης.

Η Opel προσφέρει επίσης τον πιο οικονομικό βενζινοκινητήρα στη μεσαία κατηγορία με το μοντέλο 103 kW/140 hp Insignia 1.4 Turbo ecoFLEX (5,7 lit./100 km, 134 g/km CO2).

Ο νέος 2.0 BiTurbo CDTI με 143 kW/195 hp και ροπή 400 Nm είναι σχεδιασμένος για να παρέχει ευστροφία, απόκριση και πολιτισμένη απόδοση κατά την επιτάχυνση. Το Insignia FWD με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 8,7 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 230 km/h. Η κατανάλωση 4,9 lit./ 100 km, και οι εκπομπές (129 g/km CO2) παραμένουν σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Όλες οι εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο εφοδιάζονται με Start/Stop, που κάνει το Insignia ένα από τα πιο αποδοτικά μεσσία αυτοκίνητα της αγοράς.

Η Opel προσφέρει ένα προηγμένο σειριακό σύστημα υπερσυμπίεσης με κινητήρα diesel. Ο μικρότερος υπερσυμπιεστής επιταχύνει πολύ γρήγορα στις χαμηλές στροφές. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας ανταποκρίνεται στο πεντάλ του γκαζιού χωρίς καθυστέρηση (δηλαδή χωρίς turbo lag). Ξεκινώντας από τις 1250 rpm, ο οδηγός έχει ήδη στη διάθεσή του 350 Nm, ενώ στις 1750 rpm προσφέρεται η μέγιστη ροπή των 400 Nm.

Στη μεσαία κλίμακα στροφών, και οι δύο υπερσυμπιεστές λειτουργούν μαζί, με τον μεγαλύτερο να συμπιέζει τον αέρα εισαγωγής πριν γίνει πλήρης συμπίεση από τον μικρότερο. Μία βαλβίδα παράκαμψης ελέγχεται συνεχώς, ώστε μόνο το απαραίτητο ποσοστό των καυσαερίων να οδηγείται στο μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή. Έτσι η ισχυρή επιτάχυνση είναι εξασφαλισμένη. Στις υψηλότερες στροφές (από 2500 - 3000 rpm περίπου) όλα τα καυσαέρια ρέουν απευθείας στο μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή, διατηρώντας έτσι την αύξηση της καμπύλη ισχύος.

Στη φάση εξέλιξης του 2.0 BiTurbo CDTI, προτεραιότητα για τους μηχανικούς ήταν να διασφαλίσουν ταχεία κλιμάκωση της πίεσης υπερπλήρωσης στις χαμηλές στροφές, ενισχύοντας παράλληλα την απόκριση του γκαζιού στις μεσαίες. Ο αέρας εισαγωγής προσαρμόζεται άριστα στην κλίμακα στροφών και τις ανάγκες των δύο υπερσυμπιεστών. Στις χαμηλές στροφές, ένας πρόσθετος, υγρόψυκτος εναλλάκτης θερμότητας (intercooler) που είναι αποκλειστικά συνδεδεμένος με τον μικρό υπερσυμπιεστή φροντίζει η μικρή ποσότητα του αέρα να οδηγείται άμεσα στο θάλαμο καύσης. Στις μεσαίες στροφές, ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος υπερσυμπιεστής έχει μεγαλύτερη συμβολή, ενώ ο αέρας εισαγωγής υπό υψηλή πίεση πλέον ψύχεται από ένα μεγαλύτερο, συμβατικό intercooler. Η Opel χρησιμοποιεί τέτοιο ‘σύστημα δύο ψυγείων’.
skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου