Κυριακή, Φεβρουαρίου 19, 2012

To Mazda Takeri στην έκθεση της Γενεύης 2012

Η Mazda πρόκειται να κάνει τα αποκαλυπτήρια του concept αυτοκινήτου TAKERI – ενός μεσαίου sedan επόμενης γενιάς με την μοναδική τεχνολογία πέδησης i-ELOOP- στην διεθνή έκθεση της Γενεύης 2012. Θα παρουσιαστεί μαζί με το Mazda CX-5 ,το νέο compact 4x4 SUV της Mazda, που ενσωματώνει την επαναστατική τεχνολογία SKYACTIV*, με την ειδική έκδοση Mazda MX-5 “Άνοιξη 2012” που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για την ευρωπαϊκή αγορά καθώς και με μία σειρά τεχνολογιών και μοντέλων παραγωγής.


Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία “KODO – Soul of Motion” εφαρμόζεται στο concept TAKERI και φέρνει μία δυναμική και γοητευτική αισθητική στα οχήματα sedan. Το ΤΑΚΕRI δίνει μία πρώτη γεύση για την μελλοντική κατεύθυνση της Mazda σχετικά με τα sedan οχήματα, ένα συναρπαστικό 4-θυρο sport coupe concept αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε πέρυσι στην Γενεύη. Πέρα από την εντυπωσιακή εξωτερική σχεδίαση του, το ΤΑΚΕRI εξοπλίζεται και με τον νέο κινητήρα SKYACTIV-D diesel υψηλής απόδοσης με σύστημα i-stop idle-stop και 6-τάχυτο αυτόματο SKYACTIV-Drive κιβώτιο.
* SKYACTIV-G βενζοκινητήρας, SKYACTIV-D κινητήρας Diesel, SKYACTIV-Drive αυτόματο κιβώτιο, SKYACTIV-MT χειροκίνητο κιβώτιο, SKYACTIV-Αμάξωμα και SKYACTIV-Πλαίσιο.

Το ΤAKERI είναι το πρώτο αυτοκίνητο που εξοπλίζεται με το σύστημα i-ELOOP (Intelligent Energy Loop). Το σύστημα αυτό είναι το πρώτο σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα που χρησιμοποιείται από την Mazda και μπορεί να μετατρέψει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική κατά την διάρκεια της επιβράδυνσης και να την αποθηκεύσει σε πυκνωτές. Η ενέργεια αυτή στη συνέχεια χρησιμοποιείται για να μειώσει το ηλεκτρικό φορτίο του κινητήρα και αυξάνει την οικονομία καυσίμου έως και 10% χωρίς να επηρεάζεται η απόδοση.

Το ολοκαίνουργιο CX-5 είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που ενσωματώνει την νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Mazda “ KODO – Soul of Motion” καθώς και την τεχνολογία SKYACTIV σε επίπεδο κινητήρα, κιβωτίου, αμαξώματος αλλά και πλαίσιου. Έτσι, το CX-5 καταφέρνει όχι μόνο να προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις αλλά και άμεσο και προβλέψιμο κράτημα, υψηλή ποιότητα κύλισης και εξαιρετική ασφάλεια. Η κατανάλωση καυσίμου καθώς και οι εκπομπές CO2 είναι από τις χαμηλότερες της κατηγορίας εξ’ αιτίας του μειωμένου βάρους, της αεροδυναμικής σχεδίασης, των οικονομικών κινητήρων.




skai

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου