Τρίτη, Απριλίου 03, 2012

Προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά για το Volvo V40

Έρχεται να ταράξει τα νερά των premium μικρομεσαίων
Το νέο Volvo V40 έρχεται να ταράξει τα νερά των premium μικρομεσαίων, προσφέροντας ανώτερη πολυτέλεια και σχεδίαση, αλλά και ενσωματώνοντας προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά....


Το V40 είναι το νέο πεντάθυρο οικογενειακό αυτοκίνητο της Volvo, που θα κληθεί να αντιμετωπίσει το σκληρό γερμανικό ανταγωνισμό των premium μικρομεσαίων αυτοκινήτων. Οι διαστάσεις του V40 το τοποθετούν λίγο πιο πάνω από τα δεδομένα της κατηγορίας, αφού το μήκος είναι 4,369 μ. και το πλάτος 1,802 μ., τη στιγμή που το μεταξόνιο φτάνει τα 2.647 μ., όντας ένα από τα μεγαλύτερα.

Σχεδιαστικά έχουμε να κάνουμε με ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον όσο και μοντέρνο αμάξωμα. Το V40, διαθέτει το κλασικό, σχήματος «V», καπό, ενώ η σχεδίαση τύπου «λεπίδας» (blade design) των εμπρός προβολέων δημιουργεί ένα εντυπωσιακό μοτίβο. Το πίσω μέρος ξεχωρίζει για τα εντυπωσιακό φώτα και τη χαρακτηριστική πίσω πόρτα.

Σε κάθε περίπτωση το V40 διαθέτει ισχυρό σχεδιαστικό χαρακτήρα, πιθανότατα τον πιο έντονο στην κατηγορία του. Τοποθετημένο ανάμεσα ακριβώς από το σεντάν S40 και το στέισον V50, το V40 θα κληθεί πιθανότατα να αποτελέσει τον αντικαταστάτη των μοντέλων αυτών.
Πάντως στα πλάνα της Volvo είναι και μια SUV έκδοση του νέου V40, με την ονομασία XC40, ανταγωνιστή των Audi Q3 και BMW X1. Το εμπορικό λανσάρισμα του νέου Volvo V40 αναμένεται στο μέσο της φετινής χρονιάς.

Πλήρης γκάμα κινητήρων

Το Volvo V40 θα παρουσιαστεί με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Στην πρώτη περίπτωση κυρίαρχα είναι τα τούρμπο μοτέρ 1,6 λτ. σε εκδόσεις με 150 (Τ3) και 180 (Τ4) ίππους.

Στην κορυφή της γκάμας είναι ο 5κύλινδρος τούρμπο κινητήρας 2,5 λτ. με 254 ίππους (Τ5) και επιτάχυνση από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα. Στους κινητήρες diesel η αρχική επιλογή του 1,6 D2 αποδίδει 115 ίππους και 270 Nm ροπής, καταναλώνοντας μόνο 3,6 λτ./100 χλμ. και εκπέμποντας 94 γρ. CO2/χλμ. Η γκάμα συμπληρώνεται με δύο εκδόσεις ισχύος ενός 2λιτρου κινητήρα με 150 (D3) και 177(D4) ίππους και ροπή 350 και 420 Nm αντίστοιχα. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν «start-stop» και σύστημα ανάκτησης ενέργειας πέδησης, ανεξάρτητα από το εάν είναι εφοδιασμένες με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.


Κομψό και πρακτικό εσωτερικό

Το εσωτερικό του νέου Volvo V40 δείχνει σχεδιασμένο γύρω από τους επιβάτες με ιδιαίτερη έμφαση στην εργονομία, την άνεση και την πρακτικότητα. Την ίδια στιγμή, η επιλογή των αφρωδών πλαστικών και των χρωμάτων δίνει έμφαση στην πολυτέλεια και την υψηλή ποιότητα. Σχεδιαστικά η εικόνα είναι από τις πιο μοντέρνες στην κατηγορία με τη λεπτή κεντρική κονσόλα να κάνει και εδώ αισθητή την παρουσία της. Ωστόσο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του V40 είναι το ταμπλό «Volvo Sensus», με τον πλήρως ψηφιοποιημένο πίνακα οργάνων. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό να διαμορφώσει τη διάταξη και τις πληροφορίες, αλλά και την έγχρωμη οθόνη των πέντε ή επτά ιντσών στο πάνω μέρος του ταμπλό, η οποία απεικονίζει ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών των συστημάτων ασφάλειας, ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Η Volvo υπόσχεται άνετους εσωτερικούς χώρους για 5 επιβάτες, τη στιγμή που ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 335 λτ.

Με προηγμένα τεχνολογικά συστήματα ασφάλειας

Σε επίπεδο τεχνολογίας, το V40 εφοδιάζεται με ένα πολύ ενδιαφέρον πακέτο ασφάλειας και υποστήριξης του οδηγού. Στα καινούρια συστήματα περιλαμβάνεται ο πρώτος στον κόσμο αερόσακος πεζών, ο οποίος φροντίζει ώστε να αμβλυνθούν οι συνέπειες, εάν η σχετική σύγκρουση είναι αναπόφευκτη. Φυσικά το V40 διαθέτει και το σύστημα ανίχνευσης πεζών με πλήρως αυτόματο φρενάρισμα (Pedestrian Detection with Full Auto Brake). Άλλα συστήματα είναι η υποβοήθηση διατήρησης πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας (Lane Keeping Aid) με αυτόματη παρέμβαση στο σύστημα διεύθυνσης, και η «έξυπνη» υποβοήθηση παρκαρίσματος (Park Assist Pilot) που καθιστά ευκολότερο το παράλληλο παρκάρισμα.

Το City Safety, το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με τυπικές ταχύτητες πόλης, έχει εξελιχθεί ακόμα περισσότερο και λειτουργεί τώρα σε ταχύτητες μέχρι 50 χλμ./ώρα.

Πηγή: autotriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου