Δευτέρα, Μαΐου 14, 2012

Mιχαλολιάκος: Δεν συναινώ στην εξαθλίωση της χώρας

"Δεν συναινώ στην εξαθλίωση της χώρας" δήλωσε ο πρόεδρος της Χρυσής Αυγής κατά την έξοδό του από το προεδρικό Μέγαρο και προσέθεσε πως "προτείνει άμεση έξοδο από το μνημόνιο , αναγνώριση ΑΟΖ και εκμετάλλευση του πετρελαίου".Τέλος προσέθεσε πως " δεν γίνεται να ζητούν την υποδούλωση της ελληνικής κοινωνίας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου