Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 04, 2014

Τριερβελέρ: «Κοιμάσαι μαζί της; Τι έχει εκείνη που δεν έχω εγώ;»


ΔΙΑΛΟΓΟΙ-ΦΩΤΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΑΝΤ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΚΑΓΙΕ

Έκπληξη, αμηχανία, οργή, πόνος...Η Βαλερί Τριερβελέρ, μέσα από το βιβλίο της, νέα αποσπάσματα του οποίου δημοσιεύονται σήμερα, χαρίζει στο αναγνωστικό κοινό...διαλόγους-φωτιά με τον Ολάντ την στιγμή που ο Γάλλος Πρόεδρος παραδέχεται ενώπιόν της ότι έχει σχέση με την ηθοποιό Ζιλί Γκαγιέ και περιγράφει τα συναισθήματά της όταν ο Ολάντ της ανακοίνωσε ότι θα χωρίσουν.

«Ανέβηκα γρήγορα την σκάλα που οδηγεί στο ιδιωτικό διαμέρισμα (στα Ηλύσια). Ο Φρανσουά ήταν ήδη μέσα στο δωμάτιο (…) Καθόμαστε στο κρεβάτι. Καθένας στην πλευρά όπου συνηθίζει να κοιμάται. Δεν μπορώ παρά να προφέρω μια μόνο λέξη:

-Λοιπόν;

-Λοιπόν, είναι αλήθεια (απαντά ο Ολάντ)

-Τι είναι αλήθεια; Κοιμάσαι με αυτή την κοπέλα;

-Ναι (παραδέχεται ο Ολάντ)».

«Καθόμαστε αρκετά κοντά ο ένας στον άλλο, σε αυτό το μεγάλο κρεβάτι. Δεν συναντώ το βλέμμα του που στρέφεται αλλού. Οι ερωτήσεις βγαίνουν η μια μετά την άλλη:

-Πως έγινε; Γιατί; Από πότε;

-Εδώ και ένα μήνα, απαντά (υποκριτικά)».

«Παραμένω ψύχραιμη, χωρίς εκνευρισμούς, χωρίς φωνές…Τα ψέματά του βγαίνουν στην επιφάνεια, η αλήθεια σιγά-σιγά αποκαλύπτεται. Παραδέχεται ότι ο δεσμός είναι πιο παλιός. Από τον ένα μήνα περνάμε στους τρεις, τους έξι, τους εννιά μήνες και εν τέλει στον ένα χρόνο….».

Η Βαλερί συνεχίζει, περιγράφοντας την βαριά ατμόσφαιρα και την αμηχανία μετά τα...αποκαλυπτήρια:

«Ο Φρανσουά κι εγώ ξαναβρισκόμαστε πρόσωπο με πρόσωπο, καθένας καθισμένος σε έναν διαφορετικό καναπέ…η ατμόσφαιρα είναι βαριά, η απόσταση είναι ήδη αισθητή. Μου μιλά για χωρισμό. Δεν κατανοώ την λογική των πραγμάτων…Η απόφασή του δεν μοιάζει ακόμη αμετάκλητη, αλλά δεν έχω την δύναμη να επιχειρηματολογήσω. Προσπαθεί να φανεί όσο το δυνατόν λιγότερο σκληρός, αλλά είναι τρομερό. Δεν το συνειδητοποιώ πραγματικά, είμαι σαν υπό την επήρεια αναισθησίας…» γράφει η Τριερβελέρ και συνεχίζει:

«Θα κοιμηθούμε, ο καθένας σε ένα διαφορετικό δωμάτιο. Αυτό δεν μας είχε συμβεί ποτέ πριν. Αυτή την φορά, σηματοδοτεί το τέλος. Η νύχτα μου διαταράσσεται από εφιάλτες και παραισθήσεις, υπό την επήρεια των φαρμάκων. Ξυπνώ αναπηδώντας, πεπεισμένη ότι κάποιος είναι στο δωμάτιο.Σκέφτομαι τον Φρανσουά να ανοίγει την αγκαλιά του για μια άλλη γυναίκα. Ποιος έκανε το πρώτο βήμα; Τι τις έχει πει για μας; Τι έψαχνε σε εκείνη που εγώ δεν μπορώ να του δώσω; Οι εικόνες με πληγώνουν, τις απωθώ, αλλά επανέρχονται, ξανά και ξανά. Ασφυκτιώ, πνίγομαι στους λυγμούς μου».

Ολάντ: «Καταστράφηκα»
Χθες, το περιοδικό Paris Match- που είναι και ο εργοδότης της Τριερβελέρ- δημοσίευσε τα πρώτα αποσπάσματα από το βιβλίο-φωτιά («Merci pour ce moment»- «Ευχαριστώ γι' αυτή τη στιγμή») που κυκλοφορεί σήμερα και στην συγγραφή του οποίου η πρώην πρώτη κυρία επιδόθηκε κάτω από άκρα μυστικότητα, αιφνιδιάζοντας ακόμη και τον Ολάντ.

«Καταστράφηκα» ήταν το sms που φέρεται να έστειλε σε κοινή φίλη, ο Γάλλος πρόεδρος, όταν διάβασε «έντρομος» τα αποσπάσματα του βιβλίου μέσα από τις σελίδες του Paris Match και όσοι τον συνάντησαν χθες, είδαν έναν ταραγμένο άνθρωπο που «κουβαλούσε το βάρος του κόσμου στους ώμους του» σύμφωνα με την Parisien.

Στα χθεσινά αποσπάσματα, γινόταν περιγραφή των πρώτων αντιδράσεων της Βαλερί όταν έμαθε για την πολύκροτη σχέση:

«Η είδηση Ζιλί Γκαγιέ είναι το πρώτο θέμα στις πρωινές εκπομπές. (...) Καταρρέω, δεν μπορώ να το ακούσω, τρέχω στο μπάνιο. Παίρνω τη μικρή πλαστική σακούλα που περιέχει υπνωτικά (...) Ο Φρανσουά με έχει ακολουθήσει. Προσπαθεί να μου αποσπάσει τη σακούλα. Τρέχω στο δωμάτιο. Αρπάζει τη σακούλα, η οποία σκίζεται. Χάπια σκορπίζονται πάνω στο κρεβάτι και το πάτωμα. Καταφέρνω να μαζέψω μερικά. Καταπίνω όσα μπορώ. Θέλω να κοιμηθώ. Δεν θέλω να ζήσω τις ώρες που θα έρθουν. Αισθάνομαι την καταιγίδα που θα με χτυπήσει και δεν έχω τη δύναμη να αντισταθώ. Θέλω να δραπετεύσω. Χάνω τις αισθήσεις μου».


Επιμέλεια: Δήμητρα Ράγια www.ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου